Compania Facebook a decis să imite celelalte rețele de socializare și a anunțat că va adopta hashtag-urile, informează site-ul publicației franceze Le Monde.
Hashtag-urile sau „cuvinte-diez”, acei termeni-cheie pe care se poate face click și care permit organizarea mesajelor în funcție de anumite subiecte, erau utilizate până de curând de Twitter, Tumblr și Instagram.
Compania Facebook a anunțat că va include această funcție în serviciile sale, după modelul concurenților săi. De acum înainte, utilizatorii vor putea să adauge fotografiilor lor un status sau un cuvânt-cheie și, în paralel, să acceadă la conținuturile postate de alți utilizatori într-o manieră organizată, în funcție de un subiect sau de un eveniment.
„Hashtag-urile sunt doar prima etapă pentru a-i ajuta pe oameni să descopere mai ușor ceea ce spun ceilalți în legătură cu un anumit subiect și să participe la acea conversație”, a explicat compania americană într-un comunicat.
Facebook, cea mai mare rețea de socializare din lume, a anunțat că va lansa în săptămânile viitoare și „trending hashtag” – o funcție care include cele mai populare hashtag-uri.