Facebook a lansat opțiunea de „dislike”



Facebook a răspuns numeroaselor solicitări din partea utilizatorilor și a lansat opțiunea de „dislike”, opusul funcției „like”, îmi place. Noua opțiune este disponibilă momentan doar în mesaje.
Utilizatorii rețelei de socializare cer de multă vreme o opțiune prin care să poată arăta că nu sunt de acord cu anumite idei, că nu le place o anumită melodie, sau, pur și simplu, că sunt enervați de anumite postări ale altor utilizatori, în top fiind pozele cu mâncare sau fotografiile din vacanțe scumpe, anunță dailymail.co.uk.
După o perioadă foarte lungă de așteptare, Facebook a decis să le facă pe plac clienților, momentan însă, doar pe jumătate. Rețeaua de socializare a lansat opțiunea de „dislike”, dar acesta poate fi folosit doar în mesaje și, pentru moment, nu îndeplinește nicio funcție.
Facebook a lansat un nou „sticker” pentru aplicația Messenger, care adaugă încă o serie de mici imagini ca variante de răspuns la mesaje, pe lângă tradiționalele „fețe zâmbitoare”. Toate imaginile noi sunt bazate pe butonul de „like”și includ semnul păcii, o mână care ține un buchet de flori, alta care ține un pahar de șampanie sau un pumn ridicat în semn de protest. Din păcate, utilizatorii nu le pot folosi decât în mesaje, nu în newsfeed sau pe „perete”, și nu pot să marcheze cu „dislike” un lucru anume. Rețeaua de socializare confirmă că „dislike-urile” nu vor fi contorizate la fel ca „like-urile”, rolul noilor imagini fiind de a „arăta celorlalți cum te simți și de a adăga personalitate discuțiilor”.