O expoziție cu fotografii de la intervențiile echipajelor SMURD din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență (ISU) Suceava va fi vernisată, miercuri, 30 martie, la Shopping City Suceava, manifestarea făcând parte din campania națională „Redirecționează 2% către SMURD”. Campania își propune organizarea de acțiuni de informare a cetățenilor cu privire la posibilitatea direcționării a 2% din impozitul pe venit pentru susținerea activității Serviciului Mobil de Urgență Reanimare și Descarcerare (SMURD), pentru achiziționarea unui avion sanitar care să vină în sprijinul nevoilor cetățenilor.
„Necesitatea unui astfel de aparat de zbor este ilustrată de numărul mare de misiuni executate cu un astfel de avion, închiriat însă la un preț foarte mare – 58 de misiuni, dintre care 13 având ca pacienți copii cu vârsta sub 6 ani”, se arată într-un comunicat al ISU Suceava.
În cadrul campaniei, a anunțat, ieri, purtătorul de cuvânt al ISU Suceava, locotenent colonelul Cristian Hociung, se vor organiza în fiecare sfârșit de săptămână, până pe 8 mai 2011, puncte de lucru și de informare în incinta hipermarketului Real și a Shopping City Suceava, care vor fi deservite, pe bază de voluntariat, de echipe mixte de paramedici de la ISU Suceava și de voluntari de la Școala Postliceală Sanitară din municipiul reședință de județ.