Femeile sunt campioane la cumpărături și când vine vorba despre bilete la spectacole, potrivit unor date furnizate de Eventim, pe parcursul anului 2012, la nivel național, 60% din cumpărătorii de bilete la evenimente muzicale, culturale și artistice fiind de sex feminin.
Potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX, în rândul cumpărătoarelor predomină spectatoarele din mediul urban, pe locul I clasându-se Bucureștiul, urmat de Iași, Timișoara și Constanța.
De asemenea, peste 30% dintre cumpărătoare se încadrează în segmentul de vârstă 18 – 34 de ani.
„Nu este surprinzător faptul că doamnele și domnișoarele sunt principalele cumpărătoare de bilete. Ele sunt cele care ordonează viața de cuplu și viața de familie, au inițiative în privința petrecerii timpului liber, ies mai des din casă, mai ales la cumpărături. În plus, începe să apară și în România dress code-ul specific, în funcție de eveniment, ceea ce, în mod firesc, face deliciul doamnelor. Sensation este un bun exemplu în acest sens, dar probabil vom avea în viitor tot mai multe evenimente care implică pachetul complet – de la ținută la stare de spirit”, a declarat directorul executiv Eventim România, Valentin Vasiloiu.
Sensation, cel mai cunoscut eveniment dance din lume, revine la complexul Romexpo din București pe 6 aprilie, cu cea mai recentă producție, „Source of Light”. Pentru a participa la această uriașă petrecere – un spectacol vizual efervescent, cu impresionante efecte pirotehnice și lasere, un adevărat „Cirque du Soleil” al clubberilor – nu este suficientă achiziționarea unui bilet, ci și adaptarea vestimentației, care trebuie să aibă exclusiv culoarea albă.
Sensation a avut loc pentru prima dată în Olanda, în anul 2000, iar dress code-ul alb s-a născut ca urmare a unui eveniment tragic. Duncan Stutterheim, unul dintre cei trei fondatori ai ID&T, compania licențiatoare Sensation, și-a pierdut fratele într-un accident de mașină în 2001. Ca tribut, tuturor participanților la show-ul din 2001 li s-a cerut neoficial să se îmbrace în alb. Mai mult de 80% dintre spectatorii de atunci au aderat la inițiativă, punct ce a marcat nașterea binecunoscutului dress code așa cum este cunoscut și în prezent. Cinci continente cucerite mai târziu, cu spectacole în peste 20 de țări și 1.800.000 de vizitatori, Sensation unește cu succes lumea în alb. Biletele sunt disponibile pe Sensation.com și în rețeaua națională Eventim – magazinele Germanos, Orange, Vodafone, librăriile Cărturești și Humanitas și pe www.eventim.ro.