Eurosport și CNN vor difuza, în perioada august-decembrie, spoturi de promovare turistică a României, Ministerul Turismului finalizând procedura de achiziție publică a serviciilor de publicitate, cu un buget total de 1,33 milioane euro, potrivit instituției.
Procedura de achiziție a fost aceea de negociere, cu publicarea prealabilă a unui anunț de participare. Trei candidați au depus oferte de participare – Eurosport SA pentru difuzarea spoturilor publicitare pe o televiziune paneuropeană de sport și Media Investment Communication și Asocierea Best Advertising&Consult – Opti Media SRL pentru difuzarea pe postul internațional de știri.
Ministerul va achiziționa, pentru campania „Romania – Land of choice”, serviciile de difuzare a 550 de spoturi pe canalul Eurosport și a 475 de spoturi pe Eurosport 2. Totodată, va fi organizată o campanie de promovare pe canalul Eurosport, de 325 billboard-uri de șase secunde, și o campanie de difuzare pe internet a nouă milioane de bannere. Bugetul alocat acestor servicii este de un milion de euro, se arată într-un comunicat al Ministerului Turismului.
„În acelasi timp, Ministerul Turismului va achiziționa serviciile de difuzare a 529 de spoturi pe canalul CNN, de la Asocierea Best Advertising&Consult – Opti Media SRL, care a oferit cel mai mic cost pe punctul de audiență, la un buget de 334.950 euro, fără TVA”, se spune în comunicat.
Instituția menționează că, potrivit European Media and Marketing Survey, Eurosport este postul de televiziune paneuropean de sport cu cea mai mare audiență, iar CNN are cea mai mare audiență dintre canalele internaționale de știri.
Campania „Romania – Land of choice” are ca scop creșterea numărului de turiști străini în România.