Ne mint în față

E.ON susține că a remediat toate avariile, la Valea Moldovei 180 de case n-au energie electrică



Scandalul generat de atitudinea companiei E.ON Moldova față de abonații pe care îi are în județul Suceava nu s-a încheiat. După nepăsarea și sfidarea afișate la adresa consumatorilor și autorităților statului, reprezentanții firmei trec la transmiterea de informații eronate. Ieri dimineață, au informat Prefectura Suceava, care a transmis mai departe către redacții, că avariile produse la rețelele de distribuție a energiei electrice din cauza condițiilor meteo deosebite au fost remediate și că, la ora 06.00, în județul Suceava nu mai erau localități nealimentate cu energie electrică. Nu știm pe baza căror date face E.ON astfel de informări pentru că cel puțin într-o localitate, 180 de locuințe erau ieri la amiază fără energie electrică.
Viceprimarul de la Valea Moldovei, Gavril Olariu, ne-a declarat, ieri, că de duminică după-amiază partea de sus a comunei este pe întuneric. ”De luni au zbârnâit telefoanele. Am ajuns până la prefect, de duminică noaptea 180 de case nu au curent”, a spus viceprimarul.
Potrivit acestuia, în cursul zilei de luni a fost o echipă de la E.ON și a constatat avaria, dar abia ieri au ajuns alte două echipe care să lucreze și la remediere. La ora 12.00 problema încă nu fusese rezolvată.
15 reclamații privind serviciile E.ON, depuse la Protecția Consumatorilor, în ultimele patru zile
15 reclamații privind serviciile defectuoase furnizate de compania E.ON au ajuns pe adresa Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Suceava, de duminică, 11 octombrie, și până miercuri.
Potrivit comisarului-șef adjunct, Vasile Latiș, duminică au fost depuse patru sesizări privind întreruperea curentului electric, luni șapte, iar marți alte trei.
„Miercuri, 20 de locuitori din Văleni, Mălini, au reclamat faptul că remedierea problemelor la energia electrică nu s-a făcut în 72 de ore. Ei au precizat că au anunțat E.ON-ul de întreruperi încă de duminică. Am luat legătura cu cei de la E.ON și urmează să vedem care este situația exactă de la Văleni și să vedem în celelalte localități dacă s-a respectat termenul de 48 de ore pentru remedierea defecțiunilor”.
De ani buni, E.ON România se menține în topul celor mai reclamate companii de către suceveni.
De regulă, reclamațiile care vizează compania E.ON au ca argument debranșarea abuzivă a consumatorilor, perceperea taxei de rebranșare în mod abuziv (consumatorul nu fusese debranșat), întreruperi neanunțate în rețeaua de furnizare, acestea având ca efect defectarea aparatelor electrocasnice sau a unor rețele de calculatoare, sau rebranșarea într-un termen mai îndelungat decât 48 de ore, facturarea incorectă a cantității de energie consumată. De la începutul lunii octombrie, CJPC Suceava a aplicat companiei E.ON două amenzi pentru nerespectarea unor clauze contractuale.



Recomandări

Vântul puternic a rupt arbori și cabluri electrice și în mai multe localități din județ a fost afectată alimentarea cu energie electrică

Vântul puternic a rupt arbori și cabluri electrice și în mai multe localități din județ a fost afectată alimentarea cu energie electrică

O femeie nu avea contract de furnizare a energiei electrice, dar avea electricitate în locuință

Reprezentanții Delgaz Grid sesizează periodic Poliția cu privire la locuințe care sunt conectate ilegal la rețeaua electrică. Foto www.jurnalulolteniei.ro
Reprezentanții Delgaz Grid sesizează periodic Poliția cu privire la locuințe care sunt conectate ilegal la rețeaua electrică. Foto www.jurnalulolteniei.ro