E.ON avertizează că angajații companiei nu încasează bani la domiciliul clienților



E.ON avertizează că angajații companiei nu încasează bani la domiciliul clienților
E.ON avertizează că angajații companiei nu încasează bani la domiciliul clienților

E.ON îi avertizează pe suceveni că angajații companiei sau prestatorii de servicii mandatați de companiile E.ON nu încasează bani la domiciliul clienților nici pentru contravaloarea unor servicii prestate de companie, acestea regăsindu-se în facturile emise, nici pentru contravaloarea energiei electrice/gazelor naturale consumate. Reprezentanții companiei fac un apel către consumatorii suceveni să anunțe de urgență Poliția dacă persoanele ce se prezintă în numele E.ON nu se pot legitima ca angajați ai companiei sau ai partenerilor E.ON, ori dacă solicită sume de bani în numele companiilor E.ON. S-au constatat cazuri în care persoane care pretind că sunt angajați ai E.ON, sub pretextul verificării, înlocuirii sau citirii contoarelor, au pătruns în locuințele unor consumatori și au sustras bunuri sau au solicitat diverse sume de bani. „Pentru evitarea unor asemenea situații, facem câteva precizări menite a-i proteja pe consumatorii de energie electrică și/sau gaze naturale de persoane rău intenționate care pretind că sunt angajații noștri sau că reprezintă companiile E.ON.Operațiunile de înlocuire, verificare și citire a contoarelor de gaze naturale sau energie electrică sunt realizate de către personalul E.ON sau al prestatorilor de servicii mandatați de companiile noastre pentru aceste activități. Angajații noștri pot fi identificați prin echipamentul inscripționat E.ON și prin legitimația de serviciu. Personalul prestatorilor de servicii poate fi identificat prin legitimația de serviciu și prin împuternicirea din partea companiilor E.ON pentru a efectua operațiunile de înlocuire, verificare sau citire a contoarelor”, au precizat reprezentanții companiei E.ON. Recomandarea pentru consumatori este aceea de a permite accesul doar acelor persoane care prezintă legitimația de serviciu și/sau împuternicirea din partea companiilor E.ON.



Recomandări

Investiție de 88,5 milioane de lei în extinderea contorizării inteligente și modernizarea rețelelor electrice în municipiul Suceava

Peste 10.500 de contoare inteligente (SMART) vor fi montate la consumatori din cartierele George Enescu, Zamca, Mărășești și Centru, din municipiul Suceava
Peste 10.500 de contoare inteligente (SMART) vor fi montate la consumatori din cartierele George Enescu, Zamca, Mărășești și Centru, din municipiul Suceava

Chat live și înregistrarea deranjamentelor prin SMS, noi modalități de comunicare pentru clienții Delgaz Grid

Chat live și înregistrarea deranjamentelor prin SMS, noi modalități de comunicare pentru clienții Delgaz Grid
Chat live și înregistrarea deranjamentelor prin SMS, noi modalități de comunicare pentru clienții Delgaz Grid

Transmiterea indexului autocitit, modalitate eficientă de a plăti lunar exact cantitatea de energie electrică sau gaze naturale consumată

Transmiterea indexului autocitit, modalitate eficientă de a plăti lunar exact cantitatea de energie electrică sau gaze naturale consumată
Transmiterea indexului autocitit, modalitate eficientă de a plăti lunar exact cantitatea de energie electrică sau gaze naturale consumată