E.ON România a inaugurat joi, 14 iulie, Centrul de relații clienți Suceava, care funcționează într-o nouă locație, la Iulius Mall, lângă Serviciul Evidența Populației Suceava. Noul centru este al treilea ca mărime din țară și are o suprafață de aproape trei ori mai mare decât fostul Centru de relații clienți din municipiul Suceava, care a funcționat în centrul municipiului Suceava, pe strada Ștefan cel Mare. Panglica inaugurală a fost tăiată de dr. Gilbert Meyer, director general E.ON Servicii – Clienți, în prezența reprezentanților autorităților locale (viceprimarul Primăriei Suceava Marian Andronache) și județene (vicepeședintele Consiliului Județean Suceava Gheorghe Niță, directorul de cabinet al Cancelariei prefectului județului Suceava, Constantin Harasim, Ana Maria Stejaru), dar și al personalului E.ON care va lucra în noul sediu.
Interacțiunea cu clienții suceveni este facilitată prin intermediul a 20 de ghișee, iar cu ajutorul agenților specializați pot fi soluționate cele mai diverse operațiuni.
Noul Centru de relații cliențiSuceava va fi deschis de luni până joi, între orele 09.00 și 17.00, și vineri, în intervalul orar 8.00 – 16.00. În centrul de relații cu clienții, consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a energiei electrice și a gazelor naturale, să primească informații privind conținutul facturilor, accesul la sistemul de distribuție a energiei electrice și agazelor naturale sau alte informații utile, dar și să primească consultanță privind tarifele sau modalitățile de plată și alte informații utile.