Emma Watson, actrița care a interpretat, în seria de filme „Harry Potter”, personajul Hermione Granger, renunță la imaginea de copil în favoarea unui look mai sofisticat, în cadrul unei campanii de promovare pentru un cunoscut brand de modă britanic, informează Daily News.
Tânăra actriță va apărea în noua campanie a brandului britanic Burberry, cu o imagine diferită față de cea cu care i-a obișnuit pe fanii filmului „Harry Potter”, abordând un look sofisticat și o atitudine matură.
Watson a fost aleasă să reprezinte imaginea brandului de fashion de către directorul de creație al Burberry, Christopher Bailey.
„Pentru că o cunosc și o admir pe Emma Watsonde mult timp, ea a fost în mod firesc prima alegere pentru această campanie. Ea are o frumusețe clasică, un caracter deosebit și o atitudine ancorată în modernitate. Farmecul său și umorul debordant au făcut ca ședințele de filmare să pară ca un picnic pe malul Tamisei”, a spus el.
Campania de publicitate include fotografii de fashion realizate în cadrul unor ședințe foto în centrul Londrei, acestea având misiunea de a reflecta istoria bogată și modernitatea brandului Burberry.
Afinitatea dintre tânăra actriță și iconuri ale modei nu este o premieră, Emma Watson remarcându-se pe covorul roșu datorită creațiilor Chanel sau Alexander McQueen.
Recent, ea a pozat pentru designerul Chanel Karl Lagerfeld, prezentând ultima colecție a acestuia pentru revista franțuzească Crash.