Licitație

Două oferte depuse pentru realizarea tronsonului final al rutei alternative Suceava – Botoșani



Viaductul care va fi realizat peste calea ferată, în cadrul tronsonului final al rutei ocolitoare, va avea lungimea de 1.015 metri
Viaductul care va fi realizat peste calea ferată, în cadrul tronsonului final al rutei ocolitoare, va avea lungimea de 1.015 metri

Realizarea tronsonului final al rutei alternative Suceava – Botoșani, ale cărui costuri sunt estimate la 15 milioane de euro, este licitată de nu mai puțin de 23 de firme, grupate în două asocieri.
Primarul Sucevei, Ion Lungu, a anunțat miercuri că pentru tronsonul III, care va face legătura între Podul Unirii și DN 29, s-au depus două oferte, de către două asocieri de firme:

  1. Hyatt Development 2011 Pitești – lider, plus nouă asociați (inclusiv din Suceava)
  2. Freyrom SA, din București, – lider, cu 12 asociați.

Edilul Sucevei a explicat că asocierea unui număr mare de firme este justificată de numărul mare de lucrări necesare, pe diferite specializări.
„Sper că va fi adjudecată această licitație. Am dat dispoziție celor de la achiziții publice să facă cu celeritate analiza tehnică, financiară, cu oameni de specialitate din primărie de la direcția de investiții, de la direcția de achiziții… Mi-aș dori ca în două luni de zile, pentru că este o licitație mare, cu foarte mulți asociați de verificat, să putem să încheiem contractul, să putem demara lucrările pentru această lucrare destul de importantă care să finalizeze ruta alternativă Suceava-Botoșani”, a spus Ion Lungu.
Lungimea totală a tronsonului III al rutei alternative Suceava – Botoșani este de 2 .142 metri, din care 1. 015 metri este lungimea viaductului care va fi realizat peste calea ferată, ale cărui costuri se ridică la 78 de milioane de lei.
Pentru realizarea tronsonul final al rutei alternative Suceava-Botoșani sunt alocate fonduri de 43 de milioane de lei prin programul național „Anghel Saligny”, diferența urmând să fie asigurată de municipalitate din fonduri proprii și credite.
Viaductul compus din 41 de deschideri va avea partea carosabila de 8 m și două trotuare de 1,50 m.



Recomandări

Proiecte de peste 90 de milioane de euro depuse pentru gestionarea durabilă a fondului forestier național – cele mai multe la Suceava

Șoldan cere votul consilierilor pentru parteneriatul cu CNAIR în vederea construirii rutei ocolitoare la Gura Humorului

Șoldan cere votul consilierilor pentru parteneriatul cu CNAIR în vederea construirii rutei ocolitoare la Gura Humorului
Șoldan cere votul consilierilor pentru parteneriatul cu CNAIR în vederea construirii rutei ocolitoare la Gura Humorului

Șoldan cere votul consilierilor pentru parteneriatul cu CNAIR în vederea construirii rutei ocolitoare la Gura Humorului

Șoldan cere votul consilierilor pentru parteneriatul cu CNAIR în vederea construirii rutei ocolitoare la Gura Humorului
Șoldan cere votul consilierilor pentru parteneriatul cu CNAIR în vederea construirii rutei ocolitoare la Gura Humorului

Președintele CJ, Gheorghe Șoldan, și-a prezentat primul bilanț: „Împreună cu echipa mea, am pus bazele unor proiecte importante pentru județul Suceava”

Președintele CJ, Gheorghe Șoldan, și-a prezentat primul bilanț: „Împreună cu echipa mea, am pus bazele unor proiecte importante pentru județul Suceava”
Președintele CJ, Gheorghe Șoldan, și-a prezentat primul bilanț: „Împreună cu echipa mea, am pus bazele unor proiecte importante pentru județul Suceava”

A început proiectarea noului pod de pe drumul Suceava – Dorohoi. La anul, pe vremea asta, ar trebui să înceapă construcția efectivă

A început proiectarea noului pod de pe drumul Suceava – Dorohoi. La anul, pe vremea asta, ar trebui să înceapă construcția efectivă