Doar un britanic din 20 poate răspunde corect la întrebări destinate copiilor de șapte ani



Doar unul din 20 de adulți din Marea Britanie poate răspunde corect la întrebări de cultură generală destinate copiilor în vârstă de șapte ani, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii britanici, citat de thisislondon.co.uk.
La realizarea studiului au participat peste 2.000 de adulți, care au fost rugați să răspundă la zece întrebări incluse într-un plan de studiu de bază destinat copiilor cu vârsta cuprinsă între 7 și 11 ani. Doar 5% din persoanele chestionate au răspuns corect la toate cele zece întrebări, în timp ce 3% au știut răspunsul corect la o singură întrebare.
Cei mai mulți subiecți au răspuns corect la o medie de șase întrebări. În partea de sud-est și sud-vest a Marii Britanii media se situează la șapte răspunsuri corecte, în timp ce în zona de nord-vest aceasta scade la trei răspunsuri corecte.
77% dintre participanții la studiu nu au știut să scrie corect cuvântul „skilful” (priceput), 35% nu au știu că un heptagon are șapte laturi. În plus, 58% nu cunosc numele capitalei Suediei, printre răspunsuri aflându-se Gothenburg și Helsinki.
Reținerea informațiilor, dificilă
De asemenea, 12% dintre subiecți au afirmat că prenumele celebrului scriitor Shakespeare ar fi Walter, 7% dintre aceștia credeau că Henric al VIII-lea se afla pe tronul Marii Britanii în anul 1900, iar 39% dintre persoanele chestionate nu au știu că regina Victoria a domnit la începutul secolului XX.
Printre întrebările care au ridicat probleme s-au numărat și cele referitoare la perioada în care s-a desfășurat cel de-al doilea război mondial, numele planetei situate cel mai aproape de Soare sau termenul medical pentru craniu.
„Ținând cont de faptul că întrebările sunt accesibile unui copil de șapte ani, se poate spune că testul este simplu, iar o medie de șase răspunsuri corecte din zece este destul de slabă. Nu putem spune că întrebările au fost dificile, fiecare din noi învățând la un moment dat acele chestiuni. A reține acele informații este mai dificil”, a spus Andy Salmon, fondatorul site-ului www.thinkalink.co.uk.
Site-ul lui Salmon sugerează publicului să asocieze informațiile cu o frază memorabilă pentru a reține anumite lucruri sau întâmplări.