Divele marelui ecran – noile muze ale stiliștilor



Agitație mare în lumea topmodelelor. Motivul? Unul foarte simplu. Supermodelele își văd cariera periclitată de actrițe.
Prima care și-a „scos ghearele” a fost topmodelul britanic Kate Moss, care a criticat-o dur pe Sienna Miller, pe motiv că i-ar fi copiat stilul. În plus, supărarea lui Kate provine din faptul că Sienna pare să aspire și la o carieră de topmodel, „șterpelindu-i” astfel contractele. Această nouă manie a actrițelor de a-și încerca norocul și ca topmodel nu se vede doar în campaniile publicitare ale caselor de modă cunoscute, ci și pe podiumul de modă, care până acum a fost ultimul refugiu al topmodelelor. Designeri de prima mână precum Versace, Christian Dior, Gucci sau Louis Vuitton au descoperit o nouă metodă de a-și face mai multă publicitate. Vechea modă de a alege chipuri anonime drept imagine a companiei este deja de domeniul trecutului, pe val fiind acum alegerea unei vedete pe post de „portdrapel”.
Divele și moda – o combinație câștigătoare
Printre muzele designerilor se află, pe lângă Sienna Miller, și alte vedete de calibru, precum Madonna, Halle Berry sau Demi Moore, care apar în campaniile publicitare ale casei de modă Versace. Uma Thurman și Scarlett Johansson sunt demnele reprezentante ale casei de modă Louis Vuitton, în timp ce Charlize Theron (foto) și Sharon Stone și-au arătat nurii de dragul casei de modă Dior. Keira Knightley a apărut pe coperta Vanity Fair, în timp ce Selma Blair și-a împrumutat chipul celebrei case de modă Chanel. Sarah Jessica Parker și Penelope Cruz au fost desemnate noua imagine a celebrului colos cosmetic L´Oreal. Mai nou, și diva Julia Roberts a acceptat să promoveze imaginea designerului Gianfranco Ferré. Publicitatea „cere” dive, în timp ce produsele au nevoie de caractere, iar din această combinație cele mai câștigate sunt vedetele, care se aleg de pe urma acestor aranjamente cu o mediatizare aproape la fel de eficientă ca o nominalizare la Oscar. Așa că topmodelele au de ce să se teamă: lumea are nevoie de dive, nu de suporturi umane de haine.
(Click News)