Începând de astăzi, noua firmă de salubrizare a Sucevei va fi „în alertă”, pentru a interveni pe străzi, pentru îndepărtarea zăpezii și combaterea poleiului, dacă condițiile meteo vor impune astfel de măsuri.
Conform contractului semnat de Diasil cu Primăria Suceava, de la 15 noiembrie se activează dispeceratul non-stop de gestionare a situațiilor care necesită intervenția utilajelor și echipelor de deszăpezire și de combatere a înghețului, pe străzile municipiului reședință de județ.
Dispeceratul prin care eventualele sesizări ori reclamații pot fi transmise direct firmei de salubrizare este apelabil la numărul de telefon 0230/525154.
În paralel, Primăria Suceava a activat de astăzi propriul comandament de iarnă, prin care șapte inspectori din cadrul serviciului de Salubrizare sunt pe rând de serviciu, 24 de ore din 24.
„Serviciul de permanență se efectuează la sediul Primăriei Suceava, de unde inspectorii vor gestiona diversele situații care le sunt sesizate telefonic, dar, dacă este necesar, atât ei, cât și eu, vom fi prezenți și în teren, în zonele cu probleme deosebite”, a precizat viceprimarul Gavril Vîrvara, care gestionează salubrizarea municipiului.
Problemele din trafic cauzate de ninsori, polei sau îngheț pot fi transmise responsabililor din cadrul Primăriei Suceava la numărul de telefon 0230-519669.
Parcul auto al Diasil pentru intervențiipe timp de iarnă constă în 25 de utilaje de mai multe tipuri și dimensiuni, dotate cu pluguri și sărărițe.
În plus față de dotările solicitate în contract de Primăria Suceava, noua firmă de salubrizare a pregătit pentru intervenții două autofreze pentru deszăpezirea trotuarelor, două autospeciale dotate cu plug și sărăriță, pentru trotuare și locuri înguste, două încărcătoare frontale de tip volă și un ATV echipat cu plug și sărăriță.