Doi suceveni, soț și soție, au deschis o afacere inedită în județ, înființând un dispecerat non-stop de reparații casnice, prin care, susțin ei, la orice oră din zi și din noapte, șapte zile din șapte, răspund la numărul de telefon fix 0230 521 144 și pot trimite la orice adresă de pe raza municipiului Suceava un instalator, electrician, tâmplar ori lăcătuș.
S-a spart o conductă, a apărut o fisură la calorifer, probleme la instalația electrică, defecțiuni la instalația sanitară, s-a blocat ușa etc., toate aceste probleme vor avea rezolvarea imediată dacă veți contacta dispeceratul agenției de „meseriași”, explică Daniela Rusu, cea care, alături de soțul ei, a demarat afacerea la începutul lunii trecute.
Pe Daniela Rusu am găsit-o la sediul firmei, situat în cartierul George Enescu, iar aceasta ne-a explicat că a înființat SC Problems SRL după ce diverși meseriași de mâna a doua i-au făcut, de-a lungul timpului, reparații și lucrări de mântuială prin casă.
„Fără nici o factură, la negru, n-ai pe cine să tragi de mânecă… Nu poți să-i controlezi. În schimb, noi oferim un preț sub cel practicat la negru, factură și garanție timp de un an”, explică Daniela Rusu.
Ideea ei și a soțului ei nu e deloc rea, însă rămâne de văzut și modul în care vor reuși să o pună în practică și dacă, într-adevăr, serviciile complete, imediate și de calitate pe care le promovează în materialele publicitare se vor regăsi și în realitate.
Fluturași prin blocuri, reclamă pe internet și dispecerat și prin messenger
Pentru a-și populariza afacerea, cei doi soți au scos aproximativ 1.400 de fluturași publicitari, pe care i-au lipit la blocuri din cartierele Sucevei, chiar cu riscul, așa cum s-a întâmplat de altfel, de a fi sunați de doi-trei administratori de asociații de proprietari supărați că le-au ”murdărit” scările de bloc.
Reclamă și-au făcut și pe internet, deschizând un site al firmei, cu un domeniu al cărui nume e cât se poate de sugestiv: necaz.ro.
Dispeceratul agenției de „meseriași” poate fi contactat și pe Yahoo! Messenger, pe ID-ul: dispecerat.nonstop.
La început de drum, Daniela Rusu recunoaște că mai sunt mici disfuncționalități, cum ar fi aceea că pe adresa de messenger a firmei nu e conectat tot timpul cineva, însă speră să rezolve toate problemele în cel mai scurt timp posibil.
Planuri de viitor: asistente medicale, la domiciliu
În prezent, la firma soților Rusu sunt patru angajați, însă, explică Daniela Rusu, pe anumite servicii există colaborări cu fel de fel de meseriași, din toate domeniile, care pot fi trimiși să facă reparațiile sau lucrările care sunt solicitate prin dispecerat.
„Am luat o listă de la Șomaj cu toți cei care au lucrat în acest gen de servicii și câțiva sunt deja în probe la noi”, explică administratorul firmei.
Pe lista serviciilor oferite de firma celor doi soți se regăsesc și amenajări interioare și exterioare diverse, mentenanță, transport, vidanjări, curățări coșuri de fum, igienizări etc.
Dacă vă mutați, de exemplu, și nu are cine să vă scoată mobila din casă și să o transporte la noua adresă, explică Daniela Rusu, o soluție o găsiți tot prin dispeceratul firmei SC Problems SRL.
Cei doi soți intenționează pe viitor să ofere prin firma lor și servicii medicale la domiciliu.
În primă fază, mărturisește Daniela Rusu, vor fi asistente de închiriat, pentru injecții, pansamente ori alte tratamente la domiciliu.
„Ne gândim chiar și la cadre medicale pentru a acorda asistență mamelor cu nou-născuți, la domiciliu”, a adăugat aceasta.
Telefoanele au început să sune la dispeceratul de reparații casnice, iar cei doi administratori știu că afacerea lor va crește odată cu numărul de clienți, pe care vor trebui să-i convingă că într-adevăr lozincile lor nu sunt numai de fațadă: „prețuri mici – garanție un an – intervenție garantată”.