Nici un pacient al Spitalului Județean de Urgență Suceava nu s-a plâns în acest an, în mod oficial, de eventualele neajunsuri în ceea ce privește condițiile de cazare și tratament de care au beneficiat pe perioada internării. Managerul unității sanitare, Vasile Rîmbu, a declarat că, în 2010, nici un bolnav nu i-a sesizat în scris sau măcar verbal anumite probleme și le-a recomandat celor care ajung în spital să-și exprime nemulțumirile, dacă le au. „Este un drept al lor și trebuie să și-l revendice. Să le expună, ca să știm unde să intervenim”, a spus Vasile Rîmbu.
El a adăugat că, de anul viitor, va lua măsuri pentru ca sondajele de opinie în rândul bolnavilor să fie cât mai dese și obiective, astfel încât conducerea să aibă o imagine reală asupra calității actului medical. Managerul Spitalului a explicat că, în momentul de față, există niște chestionare de satisfacție a pacientului, dar care se aplică la o perioadă mare de timp, respectiv trei luni, în mod aleatoriu și la un număr mic de bolnavi, iar de multe ori bolnavii evită să-și spună ofurile, de teama unor posibile repercusiuni.
Directorul Spitalului Suceava le recomandă pacienților să reclame neajunsurile
