Serviciul Telverde

Deranjamentele E.ON, sesizate non-stop la 0800 800 929



Deranjamentele în alimentarea cu energie elctrică pot fi sesizate, de la începutul acestui an, non – stop, la serviciul Telverde E.ON Moldova Distribuție – număr unic de telefon 0800 800 929.
Consumatorii de energie electrică pot apela acest număr din principalele rețele de telefonie fixă sau mobilă, fără costuri pentru client.
Sorin-Sebastian Potânc, director general E.ON Moldova Distribuție, a declarat: „Suntem în permanență preocupați de creșterea calității serviciilor oferite consumatorilor de energie electrică, iar îmbunătățirea comunicării cu clienții este una dintre direcțiile importante în care acționăm. Suntem convinși că prin lansarea Telverde vom fi mai aproape de consumatori și de nevoile lor”.
Prin intermediul Telverde, consumatorii pot semnala întreruperi ale alimentării cu energie electrică, situații cu potențial de risc de accidente, cum ar fi: tablouri electrice, posturi de transformare și firide neîncuiate ori cu sistemul de închidere deteriorat, stâlpi sau conductoare căzute la pământ.
Numărul de telefon 0800 800 929 va funcționa până la sfârșitul lunii aprilie a acestui an în paralel cu vechile numere de tipul – prefixul județului și 929, după care acestea din urmă vor fi dezactivate.



Recomandări

Investiții în valoare de 7,5 milioane de lei pentru modernizarea rețelelor de gaz din municipiul Suceava

Investiție de 88,5 milioane de lei în extinderea contorizării inteligente și modernizarea rețelelor electrice în municipiul Suceava

Peste 10.500 de contoare inteligente (SMART) vor fi montate la consumatori din cartierele George Enescu, Zamca, Mărășești și Centru, din municipiul Suceava
Peste 10.500 de contoare inteligente (SMART) vor fi montate la consumatori din cartierele George Enescu, Zamca, Mărășești și Centru, din municipiul Suceava

Preavize pentru deconectarea de la energie electrică după ce facturile emise de E.ON nu au mai ajuns la consumatori

Preavize pentru deconectarea de la energie electrică după ce facturile emise de E.ON nu au mai ajuns la consumatori
Preavize pentru deconectarea de la energie electrică după ce facturile emise de E.ON nu au mai ajuns la consumatori

Preavize pentru deconectarea de la energie electrică după ce facturile emise de E.ON nu au mai ajuns la consumatori

Preavize pentru deconectarea de la energie electrică după ce facturile emise de E.ON nu au mai ajuns la consumatori
Preavize pentru deconectarea de la energie electrică după ce facturile emise de E.ON nu au mai ajuns la consumatori

Anul trecut a crescut cu 40% numărul cazurilor de consum fraudulos de gaze naturale și de energie electrică față de anul anterior

Anul trecut a crescut cu 40% numărul cazurilor de consum fraudulos de gaze naturale și de energie electrică față de anul anterior
Anul trecut a crescut cu 40% numărul cazurilor de consum fraudulos de gaze naturale și de energie electrică față de anul anterior