Povești de succes

Denis – brandul românesc care merită renume internațional



Ilie Cornea alături de designerul italian Davide Vaccari
Ilie Cornea alături de designerul italian Davide Vaccari

Cei mai norocoși oameni sunt cei care în jurul unei pasiuni de-o viață au construit povești de succes, povești trainice, trudite, care au drept principale coordonate munca, străduința, tenacitatea și implicarea. Oameni care au conturat repere, și-au trasat aspirații și au pariat pe visurile lor.
Visul nostru este acela de a face din Denis un brand internațional”, mărturisește Ana Cornea, managerul Denis. În urmă cu 25 de ani, împreună cu soțul său, Ilie Cornea, a pornit o afacere într-un atelier din Vicovu de Sus, cu 5-6 muncitori care realizau încălțăminte bărbătească din piele.
De la croit la cusut și mai apoi la împachetat, totul se realiza manual. Materia primă, pielea în mod special, se procura cu greu, însă pantofii se vindeau bine și mai ales repede, astfel că, în mod firesc, o fabrică a luat locul atelierului.
Dar de la micul atelier din Vicovu de Sus la un imperiu de milioane de euro, cu 450 de angajați, cu o rețea cu 40 de magazine, dintre care două online, au fost ani de inițiative, încercări, planuri și reușite. Ani în care brandul Denis a ilustrat perfect echilibrul dintre calitate, finețe, inovație și designul exclusivist, brand care a însuflețit mii, poate milioane de ținute ale femeilor și bărbaților din întreaga țară, și nu numai.

Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis

Fabrica din Suceava produce între 1.200 și 1.500 de perechi de pantofi pe zi
Am hotărât să ne extindem închiriind o secție de pe Traian Vuia din Suceava, iar după ani și ani ne-am gândit să construim fabrica la Suceava, unde, într-o primă fază, lucrau circa 150 de persoane”, ne povestește Ana Cornea.
În prezent compania Denis, care a primit numele celui mai mic dintre copiii soților Cornea, are 450 de angajați, dintre care 320 lucrează în fabrica din lunca Sucevei.
Primul magazin al companiei a fost deschis în 2002, cel din poarta fabricii, după care expansiunea rețelei de magazine, în zonele din întreaga țară și Kiev, Ucraina, a venit firesc, produsele reușind să se impună pe piață.
Cele două branduri ale companiei Denis, Denis și Anna Cori, sunt recunoscute pentru calitate, pentru faptul că nu au abandonat eleganța în numele confortului, și, după ce au ajuns pe rafturile magazinelor din București, Timișoara, Kiev – Ucraina, pantofii realizați la Suceava vor cuceri în curând și piețe din alte țări – Ungaria, Austria, SUA etc.
Vrem să ne poziționăm foarte bine pe piața din România, însă intenția noastră este să ne dezvoltăm și pe plan extern, astfel că urmărim și studiem îndeaproape piețele de acolo”, a mai menționat Ana Cornea.
Un aspect de care responsabilii Denis au ținut cont în mod constant de-a lungul celor două decenii a fost reprezentat de tehnologizare și investiții constante în acest domeniu.
Fabrica firmei este dotată cu utilaje de ultimă generație, iar printre ultimele achiziții se numără un utilaj unic în România, și care, în Europa, este deținut doar de branduri etalon.
În prezent, pe ușile fabricii din lunca Sucevei ies între 1.200 și 1.500 de perechi de pantofi pe zi. Au fost și vremuri, demult ce-i drept, când producția se cifra în jurul valorii de 3.500 de perechi, însă produsele erau mai comerciale, iar gama de modele era una foarte restrânsă.

Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis

Colaboratorii și furnizorii aduc plus valoare afacerii
Pe lângă modernizarea constantă, „părinții” Denis fac parte dintre acei antreprenori români care știu că succesul este direct proporțional cu implicarea în afacere, cu numărul de ore dedicate, dar depinde și de cei cu care firma colaborează.
Managerii Denis colaborează de șapte ani cu designerul Davide Vaccari, unul dintre cei mai reputați designeri ai Europei, curtat de branduri care au făcut legendă în lumea modei.
Totodată, în spatele afacerii stau o serie de relații strânse cu furnizori din linia întâi la nivel mondial în ceea ce privește calitatea materialelor și a accesoriilor, din Italia, aceiași cu care lucrează branduri consacrate la nivel mondial.
Dacă vrei să faci un pantof la nivelul marilor case de modă, la Suceava, ai nevoie de rigiditate, consecvență, muncă. Să faci un pantof de calitate este unul dintre cele mai grele businessuri din lumea asta. Ca să faci pantofi frumoși trebuie să te naști să faci pantofi frumoși. Trebuie să ai acea sensibilitate pe care o căutăm și la angajații noștri”, subliniază Ana Cornea, aceasta povestind că Denis și Anna Cori promovează produse cu finisaje perfecte, extrem de fine, realizate manual, cu migală, o creație care inspiră femeile și le face să se simtă frumoase, feminine și prețioase.
Româncelor le plac pantofii, le plac poșetele și investesc în această mică plăcere. Iar Denis și Anna Cori le oferă de la creații avangardiste, realizate din texturi diferite și tonuri îndrăznețe, pantofi înnobilați de cele mai sofisticate accesorii, la ghete călduroase și cizme garnisite cu blană densă, numai bune pentru iernile de la noi. Pentru a se simți speciale, feminine și încrezătoare.
„Fabricat în România”, însă cu renume internațional
În Suceava, familia Cornea deține și o fabrică de marochinărie pe care dorește să o extindă, iar în acest sens, din 2016, va aduce la Suceava un tehnician din Napoli. Totodată, o importanță deosebită în ecuația afacerii o are și secția de curele, iar de anul viitor antreprenorii suceveni vor să pună pe picioare o fabrică pentru producția de încălțăminte pentru copii.
De asemenea, printre noutățile pe care 2016 le va aduce se numără și schimbarea politicii magazinului din centrul Sucevei, de pe bulevardul Nicolae Bălcescu.
Magazinul din Centru va promova produse tip outlet, aplicând aceeași politică de preț și aceeași politică de produs ca la magazinul fabricii, de pe Calea Unirii”, a mai evidențiat Ana Cornea.
„Fabricat în România” este eticheta pe care o poartă cu mândrie produsele Denis.
Cu toate acestea, încrezător într-un concept bazat pe respectul acordat confortului și stilului, brandul Denis plănuiește recunoașterea internațională.
Nu ne interesează banii cât ne interesează visul acesta: de a face din Denis un brand internațional”, a subliniat Ana Cornea.

Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis

Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Ana Cornea
Ana Cornea
Denis – brandul românesc care merită renume internațional
Denis – brandul românesc care merită renume internațional
Denis – brandul românesc care merită renume internațional
Denis – brandul românesc care merită renume internațional
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis
Denis și Anna Cori sunt cele doua branduri ale companiei Denis


Recomandări

Mesopotamia, brand sucevean, a atins performanțe financiare remarcabile în 2024. Locația cu numărul 2 din Suceava va fi un flagship store amplasat în zona Areni

Mesopotamia, brand sucevean, a atins performanțe financiare remarcabile în 2024. Locația cu numărul 2 din Suceava va fi un flagship store amplasat în zona Areni
Mesopotamia, brand sucevean, a atins performanțe financiare remarcabile în 2024. Locația cu numărul 2 din Suceava va fi un flagship store amplasat în zona Areni

Auchan România, votat „Magazinul Anului 2025” în retailul autohton și premiat pentru produse marcă proprie românești

Auchan România, votat „Magazinul Anului 2025” în retailul autohton și premiat pentru produse marcă proprie românești
Auchan România, votat „Magazinul Anului 2025” în retailul autohton și premiat pentru produse marcă proprie românești