De luni, toate casieriile fizice ale ING Bank se închid. Tranzacțiile se pot face online



ING Bank se concentrează pe realizarea tranzacțiilor online de luni, 29 octombrie, închizând toate casieriile fizice și transformând sucursalele în unități de tipul self-service.
Banca a anunțat pe parcursul anului că principalul canal de tranzacționare devine ING Home’Bank, în timp ce Self’Bank-urile au noi tipuri de ATM-uri, care înlocuiesc casieriile tradiționale.
„Principalul canal de tranzacționare continuă să fie ING Home’Bank, în timp ce Self’Bank-urile își vor deschide ușa până la finalul anului și către persoane care nu au carduri ING, aceștia având posibilitatea să depună numerar într-un cont ING folosind noi tipuri de ATM-uri, ce vor înlocui tradiționalele casierii”, au precizat reprezentanții ING Bank.
Clienții ING pot să depună numerar folosind cardul ING atașat contului (lei sau euro) direct la ATM-urile ING, pot să îi transfere prin ordin de plată – dacă au banii într-un cont la o altă bancă sau pot să transfere instant banii (lei) pe care îi au la alte bănci prin funcționalitatea „Portează-ți banii“ din ING HomeBank – serviciul ING de internet banking.
Conturile clienților ING vor putea să fie alimentate de către alte persoane direct la ATM-urile ING, pe baza unui cod de depunere ce poate fi solicitat în ING Office, pentru lei începând din 1 noiembrie 2018 sau prin transfer bancar. Clienții își vor putea vedea și gestiona ratele la credite direct din HomeBank.
Conform unei evaluări din 2017, clienții ING din segmentul de retail au folosit deja canalele digitale pentru 99% din tranzacțiile de bază. La casierii, numai 1% dintre clienți retrăgeau banii și 5% îi depuneau în cont. Pe de altă parte, frecvența cu care un client accesează ING Home’Bank este în medie de o dată la două zile, în schimb nu vizitează un office mai des de o dată pe an.
Anul trecut numărul de interacțiuni și solicitări venite de pe mobil către bancă s-a dublat, potrivit informațiilor transmise de bancă.
Între septembrie 2017, când a fost lansat creditul de nevoi personale disponibil instant, septembrie 2018, un total de 5.000 de clienți și-au luat creditul online, iar 80% dintre creditele online au fost accesate și aprobate prin mobil.



Recomandări

91 de reclamații privind înșelăciuni informatice, în doar trei luni. Prejudiciul dintr-un singur caz este de 200.000 de euro

Comisarul-șef Ionuț Epureanu, din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Suceava
Comisarul-șef Ionuț Epureanu, din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Suceava

Caravana „Bună ziua, schimbare!” ajunge în premieră în județul Suceava, la Marginea, unde locuitorii vor beneficia de acces mai ușor la servicii financiare și tehnologie

Caravana „Bună ziua, schimbare!” ajunge în premieră în județul Suceava, la Marginea, unde locuitorii vor beneficia de acces mai ușor la servicii financiare și tehnologie

Leonardo Badea (BNR): Dinamica economică a ultimului sfert de secol în România și nevoia curentă de re-echilibrare a finanțelor publice

Leonardo Badea (BNR): Dinamica economică a ultimului sfert de secol în România și nevoia curentă de re-echilibrare a finanțelor publice
Leonardo Badea (BNR): Dinamica economică a ultimului sfert de secol în România și nevoia curentă de re-echilibrare a finanțelor publice

Leonardo Badea (BNR): Importanța și modul de funcționare a sistemului SWIFT în tranzacțiile economice internaționale

Leonardo Badea (BNR): Importanța și modul de funcționare a sistemului SWIFT în tranzacțiile economice internaționale
Leonardo Badea (BNR): Importanța și modul de funcționare a sistemului SWIFT în tranzacțiile economice internaționale