Actorul David Hasselhoff, protagonist al serialului „Baywatch”, și-a lansat, marți, propria rețea de socializare, intitulată HoffSpace, unde fanii se pot înscrie și pot conversa pe diverse subiecte, informează Brand Republic.
Hasselhoff nu are încă un plan definit pentru evoluția noii sale rețele sociale, dar este încrezător în procesul de comunicare. „Nu știu unde va ajunge această rețea, dar știu că lumea ar fi un loc mai bun dacă oamenii ar discuta mai mult unii cu alții”, a spus el.
HoffSpace a fost lansat marți, în aceeași zi în care David Hasselhoff și-a închis pagina pe care o avea pe MySpace. Potrivit unor surse apropiate actorului, acesta speră că HoffSpace va descuraja persoanele care realizează profiluri false, în numele său sau ale copiilor săi, pe diferite alte site-uri de socializare.
Actorul s-ar putea confrunta cu probleme legate de dreptul de utilizare a domeniului „Hoffspace.com”, deținut de o familie numită Hoff.
Până marți, aproximativ 13.000 de persoane se abonaseră la noua rețea de socializare, constituindu-se grupuri în funcție de ceea ce le place cel mai mult la actor sau în funcție de țara lor de proveniență. Hasselhoff le-a promis abonaților HoffSpace acces la conținuturi exclusive, care nu vor putea fi văzute în altă parte.
David Hasselhoff a devenit cunoscut prin apariția în serialul „The Young and the Restless / Tânăr și neliniștit”, în perioada 1975 – 1982. În 1990, el și-a lansat primul album, „Looking For Freedom”, urmat apoi de „Crazy for You” (1991) și „Miracle of Love” (1995). Hasselhoff a revenit în lumea cinematografiei ca actor și producator al „Baywatch Nights”, serial care l-a făcut celebru în întreaga lume.