Dacia s-a clasat pe locul al doilea într-un studiu al satisfacției posesorilor de vehicule din Germania realizat de JD Power și revista germană Auto Test. Marca românească a obținut un punctaj de 836 de puncte din 1.000, fiind la egalitate cu BMW.
Astfel, Dacia a reușit să se poziționeze în fața companiei-mamă Renault, dar și în fața unor mărci precum Ford, Skoda, Volkswagen și Toyota. Surpriza cea mai mare este însă surclasarea unor branduri premium precum Audi, Lexus și Volvo, în același top al satisfacției clienților germani.
Dacia Logan s-a poziționat pe locul al doilea în clasamentul modelelor de clasă mică.
Compania de cercetare a pieței JD Power a măsurat nivelul de satisfacție a clienților în funcție de patru criterii-cheie: atractivitatea vehiculului (performanță, design, confort); calitate și fiabilitate; costuri de întreținere (consum, polițe de asigurare, costuri de reparații) și calitatea serviciilor reparatorilor agreați.
Studiul a fost realizat în perioada mai-iulie 2011, pe baza a 16.330 de interviuri online cu clienți care au deținut un vehicul timp de aproximativ 2 ani. Au fost evaluate modelele a 25 de mărci, acoperind toate clasele auto.
Dacia a intrat pentru prima dată în studiul JD Power în anul 2009, obținând poziția 13 din 27.
Rezultatele înregistrate anul acesta demonstrează că marca românească a avut cel mai mare ritm de creștere în raport cu ceilalți constructori. Această performanță a fost rezultatul Planului de Excelență Renault în domeniul calității, ale cărui măsuri au fost aplicate și pe platforma industrială de la Mioveni.