Dacia se ferește să vorbească despre copilul minune, dar uită că pereții au ochi și urechi.
Munca la versiunea restilizată Logan s-a încheiat, iar confirmarea vine chiar din interiorul uzinei Mioveni. Acesta este Logan Facelift!
Pe baza acestor fotografii surprinse de un amator, ce are acces în halele uzinei din Mioveni, dar și cu ajutorul unui set de imagini provenite de la un jurnalist din Olanda putem face primele aprecieri la adresa viitorului Logan Facelift.
Spre bucuria noastră, berlina a suferit schimbări interesante aplicate atât la exterior cât și la interior. Vorbim despre un Facelift care depășește limitele obișnuitului, evidențiindu-se prin noua linie a secțiunii frontale unde descoperim, blocuri optice angulare cu un desen ce inspiră mai mult dinamism.
Grila motor, împrumutată de la Sandero, afișează noul logo Dacia dar și o baghetă cromată de dimensiuni ceva mai generoase decât la actualul Logan. Tot la partea din față, versiunea Facelift beneficiază de un nou spoiler ce degajă mai multă agresivitate.
Modificări deloc neglijabile se petrec și la secțiunea spate, unde stopurile prezintă în partea de sus un „cioc”, element de continuitate.
Remarcăm, de asemenea, un nou spoiler spate care face ca Logan Facelift să aducă oarecum cu Renault Clio Symbol. Tot ca o noutate este și lamela cromată aflată la baza ușii portbagajului, care împreună cu bagheta de pe grila motor imprimă un aer mai rafinat mașinii low-cost.
Interiorul vine cu o nouă planșă de bord, mult mai aerisită și practică, volan cu o inserție cromată preluat de la Sandero. În schimb, tabloul comenzilor pentru șofer rămâne neschimbat.
Ca o ușurare pentru viitorii clienți Logan, portierele primesc în sfârșit un mâner și o cotieră adevărată, ca la o mașină obișnuită.
Panelul ușilor este de asemenea schimbat, la fel ca și locul torpedoului.
Este prematur să vorbim despre prețuri sau despre eventualele dotări tehnice. Însă, având în vedere schimbările majore aduse la interior și exterior, acestea ar putea ridica puțin costul de achiziționare, dar să nu ne antepronunțăm.
Ne putem aștepta totuși la o surpriză și este foarte posibil ca Logan Facelift să vină la același prețuri cu actualul model, deoarece se intenționează menținerea mașinii low-cost la un preț extrem de competitiv, cum anunța Carlos Ghosn, șeful alianței Renault-Nissan, încă de la sfârșitul anului 2006.
Deși în urmă cu trei zile au apărut speculații despre dezvelirea versiunii restilizate Logan pe 22 mai 2008 la Salonul Auto de la Madrid, colegii de la direcția de comunicare din cadrul Automobile Dacia au infirmat zvonul privind posibila lansare în capitala Spaniei. În schimb, colegii de la relații cu presa ne-au confirmat că Logan Facelift va sosi la concesionari în a doua jumătate a anului, după ce Sandero bi-corp va debuta oficial pe piața românească.