Dacia Duster i-a cucerit pe europeni



Dacia Duster
Dacia Duster

Dacia își continuă marșul triumfal în lumea automobilistică, atingând noi cote ale succesului. Cu șase modele în gamă, marca românească a bifat șase reușite consecutive din 2004 și până astăzi. Iată că și noul Duster se alătură g mașinilor de volum, cele mai însemnate fiind Logan berlină și Sandero hatchback, întregind prezența Dacia pe piețele externe.
Noul Duster a reușit să aducă extrem de mulți oameni în showroomuri, lucru care nu s-a mai întâmplat din 2003. Duster a bulversat segmentul SUV, așa cum Logan a făcut-o în 2004 pe segmentul său.
Peste 35.000 de clienți europeni au ales Dacia Duster
Încă de la lansarea sa, în luna martie, Duster a fost îndrăgit de cei care l-au văzut și condus cel puțin odată. Costul de achiziție avantajos, raportul preț/calitate, abilitățile promise de versiunea 4×4 au fost câteva motive serioase care i-au atras pe clienții obișnuiți de SUV-uri.
În Franța, în decurs de numai o lună, a fost comandată de nu mai puțin de 10.000 de clienți, în timp ce, la nivel mondial, Dacia Duster a fost comandată de aproape 20.000 de oameni.
La doar trei luni de la deschiderea comenzilor, dealerii Dacia continuă să fie asaltați. Până astăzi s-au primit peste 35.000 de cereri pentru noul model. Duster este noua vedetă a gamei Dacia.
A urcat pe primul loc în România
Acasă la el, Dacia Duster se dovedește un model la fel de iubit. Românii au comandat până în prezent peste 3.000 de modele, cu mult peste așteptările companiei. Mai bine de jumătate dintre acestea (1.522) au fost deja livrate către proprietari. Și mai surprinzător este faptul că majoritatea românilor (80% din clienți) s-au îndreptat spre versiunile de top cu prețuri de la 15.000 de euro în sus.
Duster este deja cel mai bine vândut model 4×4 din România, însă în segmentul SUV ocupă locul trei. Pentru a veni în întâmpinarea cererii foarte mari, cadența uzinei de la Mioveni a fost aproape dublată, crescând de la 260 la 460 de unități pe zi.
Duster le inspiră românilor încredere, aspect ce demonstrează că marca Dacia a câștigat în imagine și pe piața autohtonă.
Vânzările Dacia
În primele șase luni ale anului 2010, Dacia a vândut 181.826 vehicule, în creștere cu 18,2% față de cele 153.874 unități livrate în perioada similară a anului trecut. Dacia realizează astfel, pentru al cincilea an consecutiv, un nou record de vânzări semestriale.
Dacia continuă să-și consolideze succesul în Europa Occidentală, aici fiind înmatriculate, de la începutul anului, trei sferturi din mașinile exportate de Dacia. Cu o cotă de piață de 1,6%, în creștere cu 0,3 puncte procentuale față de perioada similară a anului trecut, Dacia a înregistrat cea mai puternică ascensiune a vânzărilor sale dintre toate mărcile comercializate în Europa Occidentală (+29,2%).
Podiumul exporturilor Dacia este dominat de cele trei țări care dețin nu doar cele mai mari piețe auto din Europa, cât și cele mai puternice industrii de profil de pe continent.
Franța a devenit principala piață pentru marca Dacia (64.287 unități vândute). La sfârșitul lunii iunie, ea ocupa locul al șaselea în clasamentul vânzărilor din Hexagon, cu o cotă de piață de 4,5%. Dacă se iau în calcul doar vânzările către persoane fizice, atunci Dacia se situează chiar pe poziția a patra pe piața franceză în primul semestru 2010.
Locul al doilea în clasamentul vânzărilor pe plan internațional este ocupat de Germania, cu 17.107 vehicule Dacia vândute, urmată de Italia, cu 13.755 unități.


Dacia Duster
Dacia Duster
Dacia Duster
Dacia Duster