Dacia a lansat, joi, în România, modelul în serie limitată Sandero Stepway2, prezentat la începutul lunii martie la Salonul Auto de la Geneva și disponibil în trei variante de motorizare, cu prețuri de la 9.700 euro, cu TVA inclusă, a anunțat constructorul auto.
Astfel, prețurile sunt de 9.700 euro pentru motorizarea 1,6 litri cu 85 CP, de 10.250 euro pentru motorizarea 1,6 litri și 105 CP și de 11.700 euro pentru un motor diesel de 1,5 litri dCI și 90 CP.
La interior, noua versiune propune materiale noi și două tipuri de ambianțe, care se diferențiază prin culorile dominante – gri sau roșu.
Totodată, vor fi personalizate cromatic centurile de siguranță față și spate, broderiile tapițeriei, cele de pe covorașe, precum și tetierele. Clienții pot opta gratuit pentru unul dintre cele două interioare disponibile.
Optional, clienții pot adăuga pachetul Piele, pentru o tapițerie din piele naturală pe partea centrală a scaunului, combinată cu piele ecologică și volan îmbracat în piele.
Modelul va înlocui seria limitată anterioară Sandero Stepway1, care va ieși din fabricație.
Automobile Dacia a vândut anul trecut 343.233 de automobile la nivel mondial, rezultat apropiat de cel din anul 2010.
În România, Dacia a vândut anul trecut 30.867 de autovehicule, în scădere cu 15,9% față de numărul vehiculelor comercializate în 2010.