Curs de formare la Paris pentru mai mulți profesori de la Gălănești



Curs de formare la Paris pentru mai mulți profesori de la Gălănești
Curs de formare la Paris pentru mai mulți profesori de la Gălănești

Mai mulți profesori de la Școala Gimnazială „Samson Bodnărescu” din Gălănești au participat, la Paris, la un curs de formare și acreditare pe baza proiectului Erasmus+ „Școala din viitor” derulat la această unitate școlară.
Proiectul are ca obiective principale îmbunătățirea predării și învățării limbilor străine, promovarea diversității lingvistice în cadrul Uniunii Europene și creșterea conștientizării dimensiunii culturale a acesteia. De asemenea, proiectul vizează dobândirea de noi competențe TIC și îmbunătățirea celor existente, precum și dezvoltarea unei cooperări internaționale durabile.
În cadrul acestui proiect, Școala „Samson Bodnărescu” a desfășurat mai multe activități: participarea la cursuri și activități în școli europene: două grupuri formate din câte șapte elevi și doi profesori au participat la cursuri și activități în două școli din Istanbul –Turcia (12-16 februarie 2024) – și Paphos – Cipru (11-15 martie 2024). Această experiență le-a oferit elevilor oportunitatea de a învăța într-un mediu multicultural, de a-și îmbunătăți cunoștințele de limbă străină și de a dezvolta abilități de comunicare interculturală; cursuri de formare pentru cadre didactice – în acest an școlar, Școala Gălănești a participat cu șase cadre didactice la cursuri de formare: două cadre didactice (prof. înv. primar Chifan Rodica și prof. înv. primar Bodnariu Măriuța) la cursul de formare profesională „Intercultural learning and cultural diversity in the classroom” în Palermo, Italia (25 februarie 2024-02 martie 2024) – și patru cadre didactice (prof. Anton Mihai, prof. Iacoviță Dorina, prof. Hrehorciuc Maria și prof. înv. preșcolar Hurjui Vironica) la cursul de formare profesională „ICT Based Classes” în Paris, Franța (22 – 28 aprilie 2024).
Cursul „ICT based classes’’ s-a desfășurat pe parcursul a 7 zile și a însumat 56 ore de curs. Cursanții au învățat despre „cloud computing”, avantajele și dezavantajele utilizării aplicațiilor digitale în predare, meteode și tehnici de predare digitale și inovative, gamificare în învățare, workshopuri cu jocuri și quizuri educaționale, dezvoltarea de „soft skills”: lucrul în echipă, rezolvarea de probleme, gândire critică, managementul timpului, comunicare, flexibilitate și adaptare, abilități interpersonale.
Participanții au realizat un portofoliu pentru evaluare și au primit certificate de absolvire a cursului. De asemenea, pe lângă programul de studiu, cursanții au beneficiat și de un program cultural ce a constat în vizitarea celor mai importante obiective turistice ale Parisului. „Putem concluziona că mobilitățile desfășurate pe parcursul acestui an școlar au oferit cadrelor didactice și elevilor participanți nu doar oportunități de învățare și dezvoltare personală, ci și experiențe culturale bogate și conexiuni internaționale valoroase”, au transmis participanții la proiect.


Curs de formare la Paris pentru mai mulți profesori de la Gălănești
Curs de formare la Paris pentru mai mulți profesori de la Gălănești
Curs de formare la Paris pentru mai mulți profesori de la Gălănești
Curs de formare la Paris pentru mai mulți profesori de la Gălănești
Curs de formare la Paris pentru mai mulți profesori de la Gălănești
Curs de formare la Paris pentru mai mulți profesori de la Gălănești


Recomandări

Noi fațete ale domnitorului Ștefan cel Mare, prezentate de președintele Academiei Române, Ioan-Aurel Pop, la Dumbrăveni

Noi fațete ale domnitorului Ștefan cel Mare, prezentate la președintele Academiei Române, Ioan-Aurel Pop, la Dumbrăveni
Noi fațete ale domnitorului Ștefan cel Mare, prezentate la președintele Academiei Române, Ioan-Aurel Pop, la Dumbrăveni

Valentin Ionescu (ISF): România în pas cu finanțele, peste 30.000 de participanți la programe și sute de cursuri derulate în 2025 arată că Institutul de Studii Financiare face pași concreți pentru o Românie mai responsabilă financiar

Valentin Ionescu (ISF): România în pas cu finanțele, peste 30.000 de participanți la programe și sute de cursuri derulate în 2025 arată că Institutul de Studii Financiare face pași concreți pentru o Românie mai responsabilă financiar
Valentin Ionescu (ISF): România în pas cu finanțele, peste 30.000 de participanți la programe și sute de cursuri derulate în 2025 arată că Institutul de Studii Financiare face pași concreți pentru o Românie mai responsabilă financiar

Tradiție, educație și spiritualitate în proiectul „O brad frumos! 2025” – Un proiect educațional care a unit școala, familia și Biserica în spiritul Crăciunului

Tradiție, educație și spiritualitate în proiectul „O brad frumos! 2025” – Un proiect educațional care a unit școala, familia și Biserica în spiritul Crăciunului
Tradiție, educație și spiritualitate în proiectul „O brad frumos! 2025” – Un proiect educațional care a unit școala, familia și Biserica în spiritul Crăciunului

Colegiul Tehnic din Rădăuți a devenit un exemplu al generozității, oferind bucuria de Crăciun pentru 61 de copii din Centrul „Maria Ward” și Casa de tip familial „Universul Copiilor”

Colegiul Tehnic din Rădăuți a devenit un exemplu al generozității, oferind bucuria de Crăciun pentru 61 de copii din Centrul „Maria Ward” și Casa de tip familial „Universul Copiilor”
Colegiul Tehnic din Rădăuți a devenit un exemplu al generozității, oferind bucuria de Crăciun pentru 61 de copii din Centrul „Maria Ward” și Casa de tip familial „Universul Copiilor”

Cele mai bune cărți publicate în anul 2024, cărți ale scriitorilor suceveni, premiate, joi, la Muzeul de Științele Naturii

Cele mai bune cărți publicate în anul 2024, cărți ale scriitorilor suceveni, premiate, joi, la Muzeul de Științele Naturii
Cele mai bune cărți publicate în anul 2024, cărți ale scriitorilor suceveni, premiate, joi, la Muzeul de Științele Naturii