Cumpărăturile online de Paște, în creștere cu 50%



Cumpărăturile online cu plata prin card efectuate în România în perioada premergătoare sărbătorilor de Paște au crescut cu 50% față de intervalul similar din anul trecut, până la 3,8 milioane euro, iar media a crescut în luna aprilie la 98 euro, de la 87 euro în primul trimestru al anului.
Principalele produse și servicii comercializate în această perioadă au fost cele din industria telecom, produse IT&C, cărți, jucării și bilete la spectacole, se arată într-un comunicat al GECAD ePayment, integrator de soluții pentru comerț electronic.
Pachetele turistice și biletele de avion au avut, de asemenea, o pondere importantă, acestea fiind însă achiziționate în lunile anterioare pentru perioada ce include Paștele și 1 Mai.
Numărul mediu de tranzacții zilnice a atins, în intervalele 15-17 aprilie și 21-25 aprilie, câte 1.700 de operațiuni, depășind uneori și nivelul de 2.000 de comenzi, spre deosebire de luna martie când numărul mediu de comenzi zilnice a fost de 1.100-1.200.