Stimate doamne, de acum înainte puteți merge la cumpărături fără teama de a mai da banii pe ceva ce nu vi se potrivește. De la Londra vine o nouă modă. Este vorba de „psychic shopper”, un consilier de specialitate.
Inițiativa aparține prestigiosului centrului comercial Selfridges, cu sediu pe Oxford Street. Pentru doar 60 de euro, un consilier va sta 40 de minute la dispoziția dumneavoastră pentru a vă ajuta să vă schimbați imaginea. Așa numitul „psychic shopper” este un fel de vânzător care vă ajută să vă alegeți hainele în funcție de profilul dumneavoastră psihologic, de aura zilei, de nivelurile energetice, de dispoziție. Este un consilier psihologico-spiritual, care ne va ajuta să ne simțim altă persoană în hainele tocmai cumpărate. Ineditul serviciu oferit de elegantele magazine londoneze a atras mulți curioși și turiști, dornici să experimenteze și ei aceste senzații. Spre deliciul cumpărătorilor, înainte de a le lăsa mână liberă acestor adevărați magi ai shopping-ului, ei trebuie să treacă printr-o serie de ritualuri. Jayne Wallace sau una dintre asistentele sale are grijă de client până în cele mai mici detalii. Înainte de toate, după ce îl poftește pe un fotoliu comod, începe să îi dea în cărți, Doar așa, ca să știe cu cine are de-a face. În acest fel află lucruri din trecut, prezent și viitor, aruncă o privire la aură, ca să vadă dacă nu e nevoie să intervină, apoi cale liberă la cumpărături, printre rafturile magazinului, pentru a alege cele mai bune haine și accesorii.
Culori în funcție de dispoziție
Make-up-ul și alegerea culorilor au și ele importanța lor. Psychic shopper-ul va alege culori vesele pentru deprimați, alb sau culori calde pentru a transmite o senzație de serenitate, ca să nu mai spunem că, în funcție de zi, culorile se schimbă în funcție de bioritm. Negrul este recomandat doar persoanelor sigure pe propriile alegeri. Atenție și la machiaj. Renunțați la machiajul încărcat și optați mai bine pentru nuanțele naturale. Într-un cuvânt, culorile trebuie să existe, însă să fie discrete. Cu ceva timp în urmă, a avut loc o dezbatere între specialiștii francezi și americani cu privire la modalitățile de make-up. „Franțuzoaicele se machiază prea strident”, spun cosmeticienii americani. Reacția a fost promptă. „Nu e adevărat”. Iar exemplele sunt multe. Paris Hilton, machiată din cap până în picioare, nu va avea niciodată fascinația naturală a Juliettei Binoche. Oricum ar sta lucrurile, o jurnalistă de la cotidianul londonez Daily Express a petrecut o zi întreagă cu magicienii shopping, iar experiența a fost foarte distractivă. Așadar, cu 60 de euro, cam cât v-ar costa o cină la Londra, poate merită să încercați și această experiență, mai ales atunci când sunteți cu moralul la pământ. De altfel, obiectul psychic shopper-ului este acela de de a-l orienta pe clientul deprimat, nesigur, nedecis cu gusturi dubioase spre un viitor „de firmă” și mai ales în pas cu moda. Bineînțeles, asta depinde mult și de cardul de credit al clientului.
(Click News)
