CSA reduce numărul direcțiilor de la 28 la 12



Comisia de Supraveghere a Asigurărilor a prezentat, pe propria pagină web, noua organigramă a instituției, care va cuprinde 12 direcții de specialitate, de la 28 în prezent, și va fi valabilă începând cu 1 decembrie.
În prima parte a acestei luni, CSA a anunțat că va reduce, de la 1 decembrie, numărul de direcții de la 28 la 12, iar numărul angajaților se va scădea cu până la 10%, măsurile fiind însoțite și de restrângerea cheltuielilor cu personalul.
La finele anului 2010, instituția avea 163 de salariați în sediul central și reprezentanțele regionale, cu un angajat mai puțin decât în 2009, potrivit datelor din raportul anual al instituției.
„Consiliul CSA a luat decizia adoptării unei noi structuri organizatorice astfel încât aceasta să răspundă celor două obiective majore ale autorității de supraveghere: apărarea drepturilor asiguraților și promovarea stabilității pieței de asigurări din România. Noua structură organizatorică include și o direcție de protecție a consumatorilor de asigurări, care va fi în contact direct atât cu asigurații, cât și cu asigurătorii. Comisiei îi revine un rol esențial în consolidarea încrederii în industria de asigurări, care se va concretiza printr-o schimbare semnificativă în modul de acțiune pe segmentul supravegherii și al reglementării”, a declarat președintele CSA, Constantin Buzoianu, într-un comunicat remis MEDIAFAX în data de 9 noiembrie.
CSA este singura autoritate împuternicită prin lege cu atribuții de autorizare, supraveghere prudențială și control a activității de asigurare în România, precum și cu atribuții de emitere a normelor de aplicare a legii.