Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) a înființat o linia telefonică gratuită prin intermediul căreia asigurații pot solicita asistență în vederea formulării unei petiții pentru soluționarea pe cale amiabilă a oricăror probleme intervenite în relația cu asigurătorii.
„Astfel, asigurații vor fi îndrumați asupra modalității de formulare a unei petiții și a elementelor obligatorii pe care aceasta trebuie să le conțină, astfel încât identificarea cazului prezentat să se realizeze într-o manieră mai facilă, ceea ce va conduce la o soluționare într-un timp mai redus a dificultăților întâmpinate”, se arată într-un comunicat al CSA.
Referitor la modalitatea de soluționare a petițiilor adresate CSA, petiționarul va primi un răspuns în scris, în temenul prevăzut de legislația în vigoare.
Informațiile privind deschiderea dosarelor de daună, precum și stadiul de instrumentare a acestora pot fi obținute de la liniile telefonice gratuite similare puse la dispoziție de către asigurători.
Denumită Dialog CSA, linia telefonică este disponibilă la numărul 0.800.825.627, de la orice post telefonic conectat în rețelele de telefonie fixă sau mobilă, și funcționează în zilele lucrătoare, de luni până joi, între orele 9.00 – 16.30, iar vineri între orele 9.00 – 14.00.