Cosmote se va concentra, din 2009, pe serviciile cu valoare adăugată și clienții corporații



Cosmote se va concentra începând de anul viitor pe segmentul serviciilor cu valoare adăugată și pe cel al clienților corporații, ca parte a strategiei de dezvoltare a companiei, a declarat Costas Kapetanopoulos, directorul de marketing și comunicare al operatorului de telefonie mobilă. „Ne vom concentra asupra serviciilor cu valoare adăugată, cum ar fi wap, precum și asupra clienților corporații”, a spus Kapetanopoulos.
El a afirmat că, în prezent, clienții companii contribuie la veniturile Cosmote în aceeași proporție ca la ceilalți operatori de telefonie mobilă din România, iar cele mai multe încasări sunt generate de abonamentele pre pay.
„Numărul abonamentelor post pay este în creștere. Pentru noi este important să ne majorăm cota de piață, dar și să obținem profit. În primul trimestru al anului viitor, vom pune în funcțiune și serviciul de plată pe internet”, a adăugat directorul de marketing și comunicare al companiei.
De asemenea, până la sfârșitul anului, Cosmote va aduce pe piață o serie de abonamente împreună cu Romtelecom, după ce în luna septembrie cele două companii au lansat două abonamente de comunicații integrate fix-mobil pentru clienții persoane juridice, care includ minute gratuite sau nelimitate pentru apeluri fixe, mobile sau fix-mobil.
Cosmote România a avut, în al doilea trimestru al anului, pentru prima dată profit operațional trimestrial înainte de depreciere și amortizare, de 5 milioane euro, și are ca obiectiv pentru acest an obținerea de profit operațional înainte de depreciere și amortizare (OIBDA).
Parte a grupului elen de telecomunicații mobile Cosmote, filiala locală ocupă a trei poziție în ierarhia operatorilor de profil după dimensiunea portofoliului, cu 4,642 milioane de clienți la finele lunii iunie, după Orange România – 10,1 milioane și Vodafone România – 9,256 milioane.
Atât Cosmote, cât și Romtelecom fac parte din grupul elen OTE.