Coșmar pentru călătorii din trenul București Nord – Vatra Dornei, care au ajuns la destinație cu peste 3 ore de întârziere



Gara Vatra Dornei Băi
Gara Vatra Dornei Băi

Drum de coșmar pentru călătorii care au venit duminică noapte cu trenul de la București Nord la Vatra Dornei.

Din diverse cauze, trenul a acumulat nu mai puțin de 193 de minute de întârziere, iar în loc să ajungă în Vatra Dornei Băi la ora 7.41, conform orarului de mers, a garat la ora 10.59.

Problemele la trenul interregio 1653 au început chiar de la plecare, când s-a pornit la drum cu 34 de minute de întârziere.

Garnitura avea în compunere 14 vagoane, printre care și o grupă de vagoane de Botoșani, precum și cinci vagoane care urmau să ajungă la Electroputere VFU Pașcani, pentru reparații.

Minute de întârziere s-au mai acumulat din cauza unor linii defecte de pe traseu, iar la Sascut au început să apară probleme la locomotiva de tracțiune.

Mai exact, s-a defectat vitezometrul, problemă care a fost rezolvată.

La Bacău, unde a fost detașat un vagon, trenul avea deja o întârziere de 82 de minute.

A urmat o a doua defectare a locomotivei, la Itești, dar mecanicul de locomotivă a reușit să rezolve problema, așa că trenul a plecat din nou la drum.

La Pașcani s-a ajuns cu o întârziere chiar mai mare, la care s-au adăugat alte șase minute de întârziere, pentru detașarea celor patru vagoane ce urmau să ajungă la reparații.

Trenul nu a mers prea mult de la Pașcani, și asta pentru că în halta Lespezi locomotiva s-a defectat din nou, iar mecanicul a solicitat o altă locomotivă.

Până să se miște din nou, trenul a mai acumulat 78 de minute de întârziere.

În Gara Verești s-au detașat vagoanele de Botoșani, iar la Suceava au mai fost detașate un vagon și locomotiva defectă.

La plecarea din Suceava spre Vatra Dornei Băi, trenul avea deja o întârziere de 198 de minute, iar la Gura Humorului a ajuns la 200 de minute, pentru ca la punctul terminus să ajungă cu ”doar” 193 de minute de întârziere.

Cei din conducerea CFR Călători nu au catadicsit nici măcar să își ceară scuze pentru această întârziere uriașă, în semn de ”respect” față de călători.

Din păcate, astfel de situații se repetă tot mai frecvent, semn că materialul rulant pe care îl are CFR Călători este învechit și extrem de uzat, iar defecțiunile au devenit aproape firești.



Recomandări

Trenul care a izbit în plin o mașină lângă Suceava, implicat și într-un accident mortal, în care a decedat un bătrân de 88 de ani din Stroiești

Trenul care a izbit în plin o mașină lângă Suceava, implicat și într-un accident mortal, în care a decedat un bătrân de 88 de ani din Stroiești
Trenul care a izbit în plin o mașină lângă Suceava, implicat și într-un accident mortal, în care a decedat un bătrân de 88 de ani din Stroiești