O echipă mixtă de control efectuează de vineri verificări în actele contabile de la Spitalul Județean Suceava. Șapte persoane, dintre care un consilier juridic de la Prefectură, finanțiști, reprezentanți ai Direcției de Sănătate Publică și ai poliției economice, verifică documentele încheiate în spital de la începutul anului și până la 31 mai, modul în care s-au efectuat licitațiile de produse, precum și închirierile de spații. Surse care au dorit să rămână anonime ne-au declarat că este vorba despre un control amplu și care ar putea fi extins la perioade anterioare, în cazul în care se depistează nereguli prin actele din ultimele 5 luni de zile.
Conducerea spitalului a cerut ajutorul prefectului, în calitatea sa de șef al serviciilor descentralizate, pentru efectuarea unui control audit, unitatea dispunând doar de un singur cadru specializat.
Directorul interimar al spitalului, economist Constantin Dăscăliuc (care a preluat funcția la finele lunii mai), nu a dorit să ofere detalii despre acest control, însă a precizat că o verificare a documentelor este necesară pentru încheierea procesului verbal de predare – primire, și în plus, îi poate oferi date despre activitatea contabilă din spital în perioada menționată. „Sunt verificate toate actele încheiate de la 1 ianuarie 2006 la 31 mai. Noi avem un singur auditor la serviciul de specialitate și nu puteam face față numărului mare de documente ce trebuiau verificate”, a spus Dăscăliuc.





