Universitatea Suceava

Conferință cu tema „Principii adleriene aplicate în viața cotidiană”



Asociația pentru Psihologie și Psihoterapie Adleriană din România, în cooperare cu Facultatea de Științe Economice și Administrație Publică din cadrul Universității „Ștefan cel Mare” Suceava, organizează duminică, 23 martie, între orele 10.00-12.00, în sala E 005 a universității sucevene, conferința cu tema „Principii adleriene aplicate în viața cotidiană”, susținută de dr. Wes Wingett.
Dr. Wes Wingett oferă, începând din anul 1978, în Norfolk, Nebraska, consiliere din perspectivă adleriană, atât clienților individuali, cât și cuplurilor, familiilor și grupurilor, pe teme legate de educația copiilor, valorile familiei, managementul stresului și timpului, violența domestică, prevenirea și tratamentul consumului de alcool și droguri. Totodată, o activitate importantă o constituie și trainingurile pentru psihologi.
La Universitatea „Ștefan cel Mare” Suceava, temele abordate în cadrul conferinței vor fi: principiile psihologiei adleriene, elemente determinante ale succesului în familie, școală și comunitate, principiile încurajării și strategii de încurajare. Intrarea este liberă.
În partea a doua a zilei (orele 14.00-17.30) va avea loc workshopul cu genericul „Premise pentru reușita tinerilor”. Participarea la workshop se face pe bază de înscriere la tel. 0748 300 712 (Carmen Posmanagiu) – numărul maxim acceptat fiind de 20 de participanți.



Recomandări

„Arta succesului: AI și construirea brandului personal”, tema workshopului organizat de Clubul de Marketing din USV

„Arta succesului: AI și construirea brandului personal”, tema workshopului organizat de Clubul de Marketing din USV
„Arta succesului: AI și construirea brandului personal”, tema workshopului organizat de Clubul de Marketing din USV

„Arta succesului: AI și construirea brandului personal”, eveniment despre marketing, la Universitate

„Arta succesului: AI și construirea brandului personal”, eveniment despre marketing, la Universitate
„Arta succesului: AI și construirea brandului personal”, eveniment despre marketing, la Universitate