Compania Orange a fost amendată cu 10.000 de lei de CJPC Cluj



Compania de telefonie mobilă Orange a fost amendată cu 10.000 de lei de Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului (OJPC) Cluj, pentru comportament incorect cu consumatorii, după suspendarea unor cartele înainte de expirarea perioadei de valabilitate, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Potrivit unui comunicat de presă transmis, marți, de Biroul de Presă al CJPC Cluj, zeci de clujeni au semnalat la instituție suspendarea serviciilor Prepay, achiziționate de la unul din cei mai mari prestatori de servicii de telefonie mobilă.
Conform sursei citate, verificările întreprinse de către comisarii CJPC Cluj au relevat faptul că aceste servicii au fost suspendate în mod eronat, înaintea expirării perioadei de valabilitate a cartelelor Prepay.
„La baza acestui comportament incorect al operatorului economic au fost probleme de ordin tehnic, asumate de către reprezentanții acestuia. Astfel, consumatorii, deși au plătit pentru aceste servicii, s-au aflat în imposibilitatea utilizării resurselor alocate la activarea opțiunilor, fiindu-le lezate interesele economice. Pentru comportamentul incorect manifestat în relația cu consumatorii, operatorul economic a fost sancționat cu amendă în valoare de 10.000 lei”, se arată în comunicat.
Conform sursei citate, de la începutul anului 2011 și până în prezent, împotriva acestui prestator au fost înregistrate peste 50 de reclamații, vizând modalitatea de reziliere înaintea expirării perioadei contractuale, neconformitățile semnalate la terminalele mobile achiziționate, facturarea eronată a serviciilor, toate reclamațiile fiind soluționate în favoarea petenților, acolo unde acestea s-au dovedit a fi întemeiate.
Potrivit reprezentanților CJPC Cluj, amenda a fost dată companiei Orange.