Coca-Cola vrea să convingă oamenii să consume mai multe băuturi răcoritoare



Coca-Cola vrea să își crească vânzările în țările din Europa și a conceput o strategie pentru a mări numărul de produse vândute, pentru început în Marea Britanie.
Principalul îmbuteliator al companiei în Europa, Coca-Cola Enterprises, a emis un raport care conține mai multe moduri în care poate crește vânzările, deoarece consumul de băuturi răcoritoare a scăzut în țările dezvoltate, din cauza temerilor privind creșterea în greutate, informează dailymail.co.uk.
Compania susține, într-o categorie intitulată „Completarea mesei”, că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, iar un sfert din băuturile consumate pe parcursul unei zile sunt consumate dimineața.
„Cum motivăm oamenii să consume, ca un ritual de dimineață, sucuri dulci și alte astfel de produse, la fel cum consumă ceaiul sau cafeaua”?, se întreabă responsabilii companiei în raportul publicat săptămâna trecută.
Pentru a opri criticile, Coca-Cola a început să difuzeze reclame în care explică modul în care luptă împotriva obezității. Compania și rivalul său, Pepsi, lucrează la băuturi dietetice cu gust mai bun, care folosesc îndulcitori naturali.