Romtelecom a lansat, ieri, o aplicație prin care toți clienții operatorului de telecomunicații pot obține, în timp real, prin Internet, detalii despre factură și alte informații în legătură cu serviciile utilizate, a anunțat compania.
Denumită My Account, aplicația furnizează în timp real informații despre factură, opțiunile activate, adresa de e-mail Clicknet a unui client Romtelecom și, de asemenea, despre data și locul unde a fost făcută ultima plată.
Aplicația este disponibilă fără nici o taxă pentru toți clienții, se arată într-un comunicat al Romtelecom.
Utilizând My Account, un client poate vizualiza ultimele șase facturi, anexele corespunzătoare acestora, precum și convorbirile efectuate într-o perioadă dată. În plus, aplicația permite abonaților schimbarea parolei pentru contul de e-mail Clicknet și semnalarea unui deranjament, dacă este cazul, precum și vizualizarea evoluția rezolvării acestuia.
De asemenea, clienții operatorului pot solicita online anumite servicii sau pot transmite sugestii.
Romtelecom este cel mai mare operator local de telefonie fixă, cu circa trei milioane de linii în administrare.