Clienții BCR, servicii bancare pe internet și prin telefon



Banca Comercială Română (BCR) a lansat un serviciu destinat persoanelor fizice, care permite efectuarea de operațiuni prin internet și prin telefon, a informat, joi, instituția de credit.
Prin aplicația internet, clienții BCR pot accesa conturile deschise la bancă și pot efectua operațiuni bancare, se arată într-un comunicat al instituției de credit.
În același timp, clienții pot accesa conturile și pot efectua operațiuni împreună cu un consilier al băncii, prin serviciul telefonic.
Pentru serviciile de informare-consultare, banca nu percepe comision.
Astfel, clienții pot obține informații personalizate referitoare la conturile curente și la instrumentele de economisire deschise la BCR, precum și informații referitoare la creditele contractate de la bancă.
De asemenea, clienții pot efectua transferuri în lei și în valută către conturi deschise la BCR și transferuri în lei către conturi deschise la alte instituții financiar-bancare.
Pentru aceste operațiuni, comisioanele percepute de bancă sunt cu 50% mai reduse decât cele de la ghișeu pentru operațiunile efectuate prin telefon și cu 75% pentru cele realizate pe internet.
Prin cele două servicii, clienții pot efectua și o serie de plăți curente cu frecvență ridicată, precum achitarea facturilor la utilități, rambursarea ratelor de credit și a sumelor minime de plată pentru cardurile de credit.
Siguranța datelor referitoare la conturile clienților și a tranzacțiilor efectuate este garantată prin cea mai performantă metodă de securitate existentă la momentul actual pe piață, se spune în comunicat.
Astfel, clienții beneficiază de trei niveluri de securitate asigurate de un nume de utilizator primit de la unitatea BCR în momentul obținerii serviciului, un dispozitiv denumit token, protejat de un cod PIN ales de client la prima utilizare și de codurile unice generate de dispozitivul token.