Clienții Allianz-Țiriac își pot plăti primele și prin Internet banking și direct debit



Clienții Allianz-Țiriac pot plăti, de la 1 septembrie, primele de asigurare la polițele contractate prin utilizarea serviciilor de tip Intenet banking și direct debit, după ce societatea a încheiat parteneriate cu mai multe instituții bancare, a anunțat, luni, asigurătorul.
Compania a încheiat convenții de debit direct cu UniCredit Țiriac Bank, Volksbank România și BRD, în timp ce pentru serviciul Internet banking au fost semnate convenții cu UniCredit Țiriac Bank și BRD.
În plus, societatea a extins numărul punctelor de colectare în numerar sau cu cardul, care a ajuns la aproximativ 4.625 de puncte, se arată într-un comunicat al Allianz-Țiriac Asigurări remis, luni, agenției MEDIAFAX.
Clienții Allianz-Țiriac vor putea plăti primele de asigurare în numerar la oricare dintre cele peste 800 de agenții BRD Groupe Societe Generale, la ghișeele celor aproape 200 de unități UniCredit Țiriac Bank, precum și la peste 1.400 unități CEC Bank. La acestea se adaugă casieriile sucursalelor companiei și automatele pentru plata facturilor cu cod de bare ROBO-BRD.
Clienții asiguătorului au la dispoziție, în total, aproape 2.800 de puncte pentru plățile în numerar.
De asemenea, plata primelor de asigurare poate fi făcută prin intermediul celor 1.403 ATM-uri aparținând BRD și a celor 422 de ATM-uri UniCredit Țiriac Bank.
„Până acum exista posibilitatea de a plăti primele de asigurare fie direct, la casieriile Allianz-Țiriac sau intermediarului poliței, fie prin transfer bancar, ceea ce în unele cazuri însemna drumuri la bancă și timp pierdut pentru client. Se simțea nevoia dezvoltării unui sistem de plată a primelor care să ofere modalități alternative de plată moderne si comode”, a declarat directorul de Vânzări și Marketing al companiei, Ileana Cucoș.
Allianz-Țiriac Asigurări este cea mai mare companie locală de profil, cu o cotă de piață de 18,07% pe piața asigurărilor generale la finele lunii iunie.