Citroën intră din 2010 pe segmentul premium cu noul DS3



Citroen DS Inside
Citroen DS Inside

Citroën va ataca de anul viitor piața europeană pe două fronturi. Pe lângă oferta obișnuită, francezii își vor îmbia clienții cu o nouă gamă de automobile care vine să satisfacă gusturi mai exigente sub aspectul calității și imaginii produsului. Este vorba de o linie de vehicule premium al cărei prim reprezentant se va numi DS3.
Prescurtarea DS la vechile modele vine de la cuvântul „Déesse” care în limba franceză înseamnă zeiță, în timp ce actualul DS reprezintă prescurtarea de la englezescul „Different Spirit”.
Bazat pe conceptul DS Inside, acesta va fi dotat cu cele mai moderne tehnologii și un limbaj de design care va pune accent pe rafinament.
Citroën va lansa DS3 în primul trimestru din 2010, debutul urmând a fi oficializat cu ocazia unuia din evenimentele majore din Europa, cel mai probabil anul viitor la Salonul Auto de la Geneva.
Filozofia din spatele gamei de modele premium are ca punct de plecare noul slogan Citroen „tehnologie creativă”, semnalul unei schimbări profunde pe toate planurile. DS3 va fi stilizat după toate canoanele mărcii franceze, însă se distinge prin liniile precise ale exteriorului, accesorii de calitate, atenția acordată detaliilor și finisajelor.
Conceput ca un vehicul urban de dimensiuni mici, DS3 va concura pe același segment cu Alfa Romeo Mi.To, Mini Cooper și viitorul Audi A1. Partea de motorizare va fi completată de unități diesel și pe benzină ce vor figura pe viitoarele generații Citroën C3 și C4.
Linia de modele DS va include în total trei automobile care vor „cuprinde” clasa compactă și medie.


Citroen DS Inside
Citroen DS Inside
Citroen DS Inside
Citroen DS Inside
Citroen DS Inside
Citroen DS Inside
Citroen DS Inside
Citroen DS Inside