Citroën nu și-a ascuns niciodată dorința de a defila braț la braț cu luxul. Francezii consideră că au potențialul și carisma necesară pentru a furniza europenilor o berlină premium. În urmă cu câțiva ani se vorbea despre reactivarea mărcii Panhard, ce urma să reprezinte grupul auto PSA (din care fac parte Peugeot și Citroën) pe sectorul de lux, dar ideea a fost momentan abandonată. Este logic, decât să relansezi un vechi nume mai bine construiești un singur model, salvând astfel costuri, timp și energie.
Ideea ce se învârte în jurul automobilului de lux este adusă în actualitate de Christian Streiff, președintele PSA, ce a reiterat disponibilitatea francezilor de a ataca eșalonul superior cu două sedanuri de lux, Peugeot 708 și Citroën C7, abia în anul 2013. Avantajul clar al acestor modele, corespondente germanilor Audi A8 sau BMW Seria 7, va fi raportul preț-dotări, mai mult decât convenabil. Estetica noului C7 va fi realizată într-un stil mai puțin controversat și avangardist, Citroën urmând a folosi un limbaj de design modern dar care nu se va abate de la principiile stilistice ale mărcii.
Sedanul de lux C7 ar putea fi vândut la prețuri între 70.000 și 75.000 de euro.