Cititorii americani de publicații online preferă New York Times



Site-ul publicației New York Times a fost destinația preferată a internauților americani, în decembrie 2008, când edițiile online ale principalelor 10 ziare americane au înregistrat cu 16% mai mulți vizitatori decât în anul anterior, potrivit unui studiu Nielsen Online, informează AFP.
Edițiile digitale ale principalelor zece ziare americane au atras, în decembrie, 40,1 milioane de cititori, cu 16% mai mult față de anul precedent.
Site-ul NYTimes.com a fost favoritul cititorilor de presă online în ultima lună a anului trecut, înregistrând 18,2 milioane de vizitatori unici, cu 6% mai mult față de aceeași perioadă a anului 2007, conform raportului Nielsen. Pe locul doi în topul preferințelor internauților s-a plasat USA Today, cu 11,4 milioane de vizitatori unici (+15% comparativ cu 2007), pe trei plasându-se ediția online a The Washington Post, cu 9,5 milioane de vizitatori unici, o creștere cu 12%. Pe pozițiile patru și cinci în top se situează Los Angeles Times (LATimes.com), respectiv The Wall Street Journal (WSJ.com).
Cea mai spectaculoasă creștere a numărului de vizitatori a avut-o tabloid-ul new-yorkez Daily News – 5,9 milioane de internauți în decembrie 2008, cu 99% mai mult decât la sfârșitul lui 2007.
Singura publicație online din topul primelor zece care a înregistrat o scădere a audienței a fost The Boston Globe (Boston.com), cu 6% mai puțin decât în decembrie 2007 , conform Nielsen.
Ca medie, numărul vizitelor înregistrate de site-urile primelor zece ziare americane a crescut de la un an la altul cu 27%, ajungând la 252,7 milioane de accesări în decembrie.
„În ciuda dificultăților întâmpinate de presa tradițională, oamenii vizitează site-urile ziarelor din ce în ce mai des pentru a aduna informații. Marea provocare pentru publisheri este să învețe să capitalizeze această audiență activă online, transformând în venituri această implicare în creștere”, a spus el.
Potrivit companiei de cercetare Nielsen Online, site-urile Google au rămas cele mai vizitate de pe web în decembrie, atrăgând 133,8 milioane de vizitatori americani, urmate de cele ale Microsoft (cu 126 milioane) și Yahoo! (118 milioane).
Cele mai recente date de monitorizare a activității online indică faptul că un internaut american s-a înregistrat de 59 de ori în decembrie, a vizitat 108 domenii diferite și a vizualizat 2.353 de pagini. În medie, a petrecut 55 de secunde pe fiecare pagină online.