Chrysler nu va uita prea curând anul 2007. A fost momentul lor de glorie, când vânzările au explodat în Europa, în ciuda faptului că puține modele din gama sa sunt echipate cu motoare diesel. Pentru americani creșterea cu 7% a numărului de vehicule comercializate în spațiul comunitar a fost semnalul care le-a dat curajul să creadă că au șanse sporite de reeditare a succesului și în 2008. Chrysler mizează pe automobile propulsate pe unități diesel, iar dovada este noul 300C SRT-Diesel, primul model cu eticheta diviziei sport SRT, echipat cu un agregat pe motorină. Noul automobil va fi cel mai puternic adversar al versiunii consacrate 300C SRT-8, care dispune de motorul V8 pe benzină de 6.1 litri și 431 cai putere, introdusă în Europa la începutul anului 2006. Dacă din punct de vedere tehnic, diferențele de performanță vor fi evidente, cele de natură estetică sunt minore. Practic, 300C SRT-Diesel preia integral kit-ul sportiv de la fratele său 300C SRT-8, la exterior – jantele din aliaj de 20 inch, grila cromată, spoiler ușor evazat, și interior – volan sportiv, inserturi din fibră de carbon, scaune sportive din piele. Schimbările de decor sunt aplicate în principal la partea din spate, unde spoilerul integrat și stopurile au fost revizuite foarte discret. Habitaclul vine și el cu o serie de noutăți regăsite la instrumentarul de bord, consola centrală și paleta de culori pentru tapiserie. Tot aici se oferă un sistem multimedia cu hard-disk de 20 GB, touch-screen și sistem de navigație. Din păcate, Chrysler a fost mai puțin inspirat în ceea ce privește motorizarea de pe noul 300C SRT-Diesel, ce utilizează același agregat V6 de 3.0 litri, care produce 218 cai putere și un cuplu de 577 Nm, de origine Mercedes, implantat și pe modelul de succes 300C CRD. Prețul estimativ pentru 300C SRT-Diesel Sedan și Touring va fi de 44.500 de euro, cu peste 7000 de euro mai mult față de modelul standard.