Chevrolet Trax s-a lansat în România



Chevrolet Trax s-a lansat în România
Chevrolet Trax s-a lansat în România

Chevrolet introduce pe piața românească un nou model de oraș. Este un SUV urban modern, versatil, ușor de manevrat și în același timp eficient din punct de vedere al consumului de carburant. Botezat Trax acesta se adresează cumpărătorilor care au alimentat în ultimii ani creșterea semnificativă din segmentul B.
Noul Chevrolet Trax costă în România de la 15.500 euro cu TVA, fiind echipat generos chiar și în varianta de bază.
Noul SUV de mici dimensiuni a primit punctajul maxim de cinci stele din partea organizației independente European New Car Assessment Program. În ciuda evaluării modelului Trax conform noilor protocoale mai riguroase ale Euro NCAP din 2013, acesta s-a dovedit a fi unul dintre cele mai sigure autovehicule din segmentul său.
Acesta este echipat cu o gamă largă de sisteme moderne de control al șasiului, printre care se numără asistența la pornirea în rampă și sistemul de control la deplasarea în pantă. Cele șase airbaguri, centurile de siguranță cu prindere în trei puncte pentru toate cele cinci locuri, sistemele de ancorare ISOFIX pentru scaunele de siguranță pentru copii și pedalierul retractabil sunt, de asemenea, funcții standard de siguranță la bordul modelului Trax.
Emanând forță și dinamism, Trax reprezintă cea mai nouă expresie a limbajului de design Chevrolet.
Elementele cheie care definesc aspectul exterior al modelului Trax sunt grila dublă a radiatorului, cu legendarul papion Chevrolet, pasajele roților pronunțate, aripile spate atletice și o linie dinamică a acoperișului care se întinde înspre spoilerul integrat.
Interiorul este caracterizat de linii fluide, elemente moderne de design și organizarea de excepție a habitaclului.
Gama de motoare va include o unitate turbo pe benzină de 1,4 l, un motor pe benzină de 1,6 l și un motor turbo diesel de 1,7 l. Atât motorul turbo diesel de 1,7 l, cât și cel turbo pe benzină de 1,4 l vor fi disponibile și cu o transmisie automată cu șase trepte de viteză.
Motorul turbo diesel este cel mai economic dintre cele trei și consumă 4,5 l/100 km cu o transmisie manuală (tracțiune pe puntea față), în timp ce consumul motorului turbo de 1,4 l cu transmisie manuală va avea o valoare medie de 6,5 l. Emisiile de CO2 sunt de 120 și respectiv 149 g/km.