General Motors are nevoie de piața europeană ca de aer. Al doilea mare producător de automobile la nivel mondial, încearcă prin diviziile sale cele mai prolifice Chevrolet și Opel să se impună și pe bătrânul continent, în timp ce în America este lider autoritar de peste 80 de ani. Diversificarea gamei de produse este extrem de importantă pentru Chevy, în condițiile în care clientela gustă din plin aroma segmentului crossover. Americanii atacă piața europeană cu numai puțin de 9 modele, între acestea remarcându-se HHR, un autoturism inedit, o combinație între monovolum și break de talie medie. Design-ul în stilo retro, inspirat din liniile celebrului Chevrolet Suburban fabricat în 1949, interiorul confortabil și generos, caracterul funcțional, sunt o parte din avantajele ce le poți constata după o scurtă trecere în revistă a calităților mașinii.
Cu o lungime de 4475 mm și un volum de încărcare maxim de 1.787 litri, HHR poate juca și rolul unui model cargo, un van de mărfuri pretabil pentru mici activități meșteșugărești. Habitaclul dispune de 5 locuri, spațiu lejer pentru fiecare pasager, și materiale calitative pentru tapiserie și plasticul bordului. HHR oferă standard oglinzi reglabile electric, cruise control, aer condiționat, închidere centralizată cu telecomandă, sistem audio modern cu posibilitatea de a fi conectat la iPod.
Propulsia este formată din unități pe benzină de 2.2L de 151 CP și 2.4L de 177 CP. Lipsesc momentan versiunile diesel, dar cu siguranță în viitor o astfel de echipare s-ar putea regăsi pe fișa tehnică, dacă Chevrolet dorește într-adevăr ca HHR să devină un produs popular.