Chevrolet va aduce în clasa medie un vehicul care oferă un raport calitate/preținteresant. Malibu va fi la prima prezență în Europa, motiv pentru care debutul trebuie să fie perfect. Vârful de lance al mărcii va ocupa locul lăsat liber de Epica.
Datorită formei și designului noi ale modelului Malibu, inginerii au reușit să reducă rezistența la înaintare cu 60% comparativ cu modelul anterior. Cu un coeficient aerodinamic apropiat de cel al modelului Volt (0,28), noul Malibu va fi unul dintre cele mai eficiente autovehicule din punct de vedere aerodinamic din toată gama Chevrolet.
Noul Malibu prezintă un design interior inedit, cu postul său de conducere dublu, care creează un mediu ambiant primitor, spațios și confortabil. Clienții pot alege între două variante de motorizare, pe benzină sau diesel cu 4 cilindri, o cilindree de 2,0 litri și 2,4 litri și o putere de 164 CP, respectiv 169 CP. În Europa, noul Malibu va fi disponibil atât cu o transmisie manuală, cât și cu o versiune automată.
Modelul Chevrolet Malibu a fost conceput pentru a concura de la egal la egal în materie de manevrabilitate cu alte modele sedan mai scumpe. Profitând de avantajele oferite de îmbunătățirea continuă a modelelor premiate din segmentul de autovehicule de dimensiuni medii, inginerii GM au testat și calibrat modelul Malibu pe drumuri rurale, autostrăzi, precum și în cadrul centrelor de testare ale companiei din întreaga lume.
Sedanul mai este dotat cu un mecanism de direcție premium, care oferă o reacție precisă și uniformă, precum și o senzație de stabilitate, o suspensie față McPherson, o suspensie spate independentă multi-braț și un suport al motorului izolat care reduce nivelul de zgomot în habitaclu. Printre sistemele de control al șasiului se numără sistemul de antiblocare la frânare (ABS) cu patru canale, un sistem de control integral al tracțiunii, sistemul de control electronic al stabilității (ESC) în viraje, sistemul de distribuție electronică a forței de frânare (EBD), sistemul de asistare la frânare (BA), controlul frânării în viraje, sistemul hidraulic de asistare la frânare și sistemul de control al cuplului.
Autovehiculul va fi prevăzut cu un număr total de opt airbaguri, sistemul de asistare la parcarea cu spatele și camera video pentru marșarier sunt disponibile pentru nivelurile de echipare medii și superioare.