Chevrolet are mai longevivă gamă de modele din clasa medie din industria auto, lansată în anul 1964. Se numește Malibu și este un sedan de 4,86 m lungime, disponibil pe piața românească de la 25.300 euro cu TVA. Malibu poate fi comandat cu un motor pe benzină sau diesel, ambele cu patru cilindri.
În România este disponibil doar în varianta diesel.
Cu un ampatament de 2.737 mm și o lățime totală de 1.855 mm, Chevrolet Malibu are o postură atletică bine definită. Partea frontală este dominată de grila dublă specifică mărcii Chevrolet, ce evidențiază papionul amplasat central, precum și de forma proeminentă a capotei motorului.
La interior, noul Malibu oferă o ambianță confortabilă și rafinată. Acesta dispune de un post de conducere dublu specific mărcii Chevrolet și de un panou central de instrumente pe care este amplasat un ecran color tactil de șapte inch (pentru nivelurile superioare de echipare).
Chiar și pasagerii înalți se vor simți confortabil, modelul Malibu oferind un spațiu pentru zona capului de 991 mm (locurile din spate: 952 mm), spațiu pentru picioare de 1.069 mm (locurile din spate: 946 mm) și un spațiu pentru umeri de 1.461 mm (locurile din spate: 1.450 mm).
Scaunele din dotarea modelului Malibu contribuie semnificativ la sporirea confortului în timpul călătoriei, fiind validate prin teste rutiere complexe realizate în mai multe zone de pe întreg globul.
Motorul diesel este produs la Kaiserslautern, Germania, și dispune de sistem de injecție common rail la înaltă presiune, doi arbori cu came în chiulasă și un turbocompresor cu geometrie variabilă avansat, prevăzut cu intercooler. Acesta dezvoltă 160 cp la 4.000 rpm și generează un cuplu maxim de 350 Nm la 1.750 rpm, datorită acestora modelul Malibu putând atinge o viteză maximă de 213 km/h. În combinație cu transmisia manuală, unitatea diesel are un consum de 5,1 litri/100 km în regim mixt.
Noul Malibu este echipat cu un sistem de direcție ZF, cu caracteristici ale unei direcții neutre și o aderență excelentă, chiar și în virajele foarte strânse. Toate variantele vor fi dotate cu servodirecție electrică montată pe cremalieră, funcția de asistare la pornirea în rampă și frână de parcare electrică. În plus, nivelurile de echipare medii și superioare vor fi prevăzute cu un tempomat acționat prin intermediul comenzilor de pe volan.
Gama extinsă de sisteme electronice standard de control al șasiului include: Controlul electronic al stabilității, Controlul tracțiunii, Sistemul de antiblocare la frânare cu patru canale și distribuția electronică a forței de frânare, Sistemul de asistare la frânare și Sistemul de asistare la supraîncălzirea frânelor.