Chevrolet promite de mai bine de doi ani o autentică mașină de familie. Prima de acest fel vine se numește Orlando și promite nu doar o calitate exemplare ci și o versatilitate desăvârșită. Apariția noului model coincide cu preambulul unui moment aniversar, marca americană pregătindu-se să-și sărbătorească centenarul dar în aceleși timp anunță extinderea portofoliului cu produse reprezentative.
Orlando este una din cele patru premiere mondiale rezervate publicului la Salonul Auto de la Paris. Este un monovolum pragmatizat la maxim, cu un design pur american dar destinat europenilor care doresc o mașină spațioasă și practică, la prețuri acceptabile.
Bazat pe prototipul autovehiculului prezentat la Paris în 2008, modelul Chevrolet Orlando este o adevărată mașină de familie, care îmbină pragmatismul unui autovehicul cu 7 locuri și flexibilitatea interioară cu un design deosebit de crossover.
Noul MPV compact de la Chevrolet evită stilul neinteresant care poate fi observat uneori în acest segment. În schimb, adoptă un aspect mai îndrăzneț, cu o linie coborâtă a acoperișului și o siluetă inspirată de modelele crossover, păstrând în același timp o parte frontală Chevrolet distinctă și ușor de recunoscut datorită grilei radiatorului.
Linia zveltă a acoperișului modelului Orlando este completată de pasajele roților proeminente și cu aspect puternic, care adăpostesc roți cu jante de 16, 17 sau 18 inch.
„Suntem convinși că modelul Orlando nu aduce doar un raport excepțional între calitate și preț în clasa autovehiculelor MPV, dar și ceva nou – funcționalitate cu atitudine, dacă ne putem exprima astfel – și oportunitatea de a ne continua mărirea volumului de autovehicule vândute în toată Europa. Cred că acest model va cuceri mai mulți clienți noi pentru marca Chevrolet.”
Deși exteriorul noului Orlando va atrage cu siguranță foarte multă atenție, și interiorul prezintă cele mai noi elemente de design de la Chevrolet, precum postul de conducere dublu, inspirat de modelul Corvette și lumina ambiantă de fundal de culoare albastră pentru consola centrală. Totuși, automobiliștii cu familie vor fi atrași, de asemenea, de stilul amfiteatru în care sunt aranjate locurile de pe cele trei rânduri de scaune ale modelului Orlando, de zona generoasă de încărcare și de numeroasele soluții de depozitare.
Multe compartimente de depozitare
Orice mașină de familie care se respectă are nevoie de suficient spațiu în interior pentru depozitare tuturor „mărunțișurilor” care se acumulează. La fel ca prototipul Orlando, modelul Orlando oferă o gamă largă de compartimente de diferite forme și dimensiuni situate în consola centrală, pe portierele din față și din spate, în zona pentru încărcare din spate și chiar în plafon.
Totuși, probabil cel mai ingenios este spațiul de depozitare ascuns în spatele panoului de comenzi al sistemului audio, aflat la îndemână atât pentru șofer, cât și pentru pasagerul din față. Designerii au reușit să integreze un spațiu util, utilizat în premieră la bordul prototipului Orlando, care poate fi accesat prin ridicarea panoului audio și care este suficient de mare pentru obiecte precum un MP3 player, ochelari de soare și portofele. În spațiul respectiv există și o mufă USB, ideală pentru reîncărcarea MP3 player-ului sau a iPod-ului în timpul deplasării.
Producția de serie începe în octombrie
Modelul Orlando are la bază sedanul de succes Cruze de la Chevrolet, câștigător a mai multor premii și care a dovedit că poate oferi călătorii și manevrabilitate excelente. Pentru compartimentul de sub capotă puteți alege unul din cele mai noi trei motoare Chevrolet cu un consum redus: va fi disponibil un motor pe benzină de 1,8 litri cu o putere de 141 cp și două unități diesel, cea mai nouă versiune a motorului Chevrolet de 2.0 litri care dezvoltă puteri de 131 cp sau 163 cp.
Clienții vor putea opta între trei niveluri de echipare cu dotări standard pentru toate autovehiculele, care includ controlul electronic al stabilității, șase airbaguri, sistem de aer condiționat și oglinzi acționate electric.
Producția de serie a modelului Chevrolet Orlando începe în octombrie, iar vânzările vor debuta în Europa în prima parte a anului 2011.
Noul MPV va avea un rol cheie în cadrul ofensivei continue a produselor Chevrolet în Europa.
„Cu noul MPV Orlando începe un program ambițios de lansare a șapte produse, care se va derula pe parcursul următoarelor 15 luni” declară Wayne Brannon, președintele și directorul general Chevrolet Europe.