Chevrolet a vândut 194.650 de autovehicule în Europa Centrală și de Vest, obținând cea mai bună cotă de piață înregistrată vreodată, 1,28% din piața totală de autovehicule. S-a înregistrat o creștere a cotei de piață față de 2011 în șapte din primele sale zece piețe din Europa Centrală și de Vest. În cinci țări s-au înregistrat cote de piață record în 2012: Austria (cotă de piață de 1,25%), Estonia (1,80%), Franța (1,06%), Germania (0,87%) și Polonia (3,18%).
„În ciuda condițiilor dificile de pe piața europeană din 2012, am reușit să avem, pentru al patrulea an consecutiv, o cotă de piață în creștere și am menținut un volum ridicat de vânzări cu amănuntul, spre deosebire de tendințele din industrie,” a declarat Susan Docherty, Președinte și Director General al Chevrolet Europe.
Autovehiculul de mici dimensiuni Chevrolet Aveo a fost cel mai bine vândut model Chevrolet în Europa Centrală și de Vest, cu 54.850 de unități vândute. S-au vândut 47.640 de autovehicule mini Chevrolet Spark, având o cotă de piață de 4%, iar Chevrolet Cruze, disponibil acum și în popularele versiuni hatchback și station wagon, a înregistrat vânzări de 40.550 de unități, adică o cotă de piață de 7%. Chevrolet Cruze este cel mai bine vândut model Chevrolet la nivel mondial, cu peste 1,9 milioane de unități vândute de la lansarea sa în 2009.
Chevrolet Captiva SUV și MPV-ul de familie Chevrolet Orlando (ambele cu 7 locuri) continuă să se bucure de o cerere ridicată, înregistrând vânzări de 23.620, respectiv 23.270 de unități în 2012. Modelul Orlando este disponibil acum și cu motorul turbo de 1,4 l. Legendarul autovehicul sport Camaro, lider în segmentul său pe piața din S.U.A., a atins vânzări de 2.160 de unități în primul său an întreg de comercializare în Europa.
Per total, în Europa, Chevrolet a vândut un număr record de 541.760 de autovehicule în 2012, atingând și o cotă de piață record, de 2,89%.
„Suntem mândri că, în 2012, Chevrolet a ocupat primul loc între mărcile auto de import în Rusia, pentru cel de-al șaselea an consecutiv, comercializând 205.040 de autoturisme și SUV-uri, reprezentând o creștere cu 31.560 de unități și înregistrând o cotă de piață de 6,84%,” a declarant James Bovenzi, Președinte și Managing Director GM Russia & Commonwealth of Independent States.
În Israel, țară inclusă în operațiunile Chevrolet Europe, s-au vândut 8.310 de autoturisme și camioane Chevrolet în 2012.