Chevrolet își completează oferta în segmentul compact cu versiunea hatchback a popularului Cruze. Modelul ce va oferi clienților stilul și versatilitatea unui autovehicul cu cinci uși, debutează pe segmentul celebrului Golf. Având designul expresiv al mărcii Chevrolet, modelul Cruze hatchback îmbină un habitaclu elegant și cel mai mare spațiu interior din segmentul său cu o gamă de motoare diesel sau pe benzină eficiente.
Prețul de bază pentru piața românească este fixat sub 14.195 euro.
Exteriorul modelului Cruze hatchback inspiră dinamism și energie cinetică gata să se dezlănțuie. Principalele trăsături de design care subliniază această senzație sunt linia fluidă a acoperișului, linia umerilor ușor adâncită, concavă, precum și farurile, cu carcasele lor ascuțite, ca de săgeată. La interior, modelul Cruze prezintă un design cursiv al habitaclului, cu un spațiu generos și un nivel sporit de versatilitate.
Capacitatea de depozitare este de 413 litri cu scaunele ridicate și pasagerii din spate se bucură de un spațiu de 974 mm pentru zona capului. Rabatarea scaunelor în față în raport 60:40 crește capacitatea de depozitare la 883 litri.
Sunt disponibile trei tipuri de motoare, două pe benzină și unul diesel. Versiunile pe benzină de 1,6 litri dezvoltă o putere de 124 CP și 1,8 litri de 141 CP au un consum de 6,6 litri/100 km, iar dieselul dezvoltă o putere de 163 CP la o turație de 3.800 rpm, atingând o viteză maximă de 205 km/h cu o transmisie manuală și necesită 8,5 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. Toate motoarele sunt compatibile atât cu o transmisie manuală, cât și cu o transmisie automată cu 6 trepte de viteză.
Structura modelului Cruze hatchback se aseamănă foarte mult cu cea a variantei Cruze sedan, care a obținut 5 stele la testele de siguranță NCAP.
A fost integrată o gamă de sisteme electronice în vederea prevenirii accidentelor. În situații de urgență, controlul electronic al stabilității (ECS), sistemul de control al tracțiunii (TCS) și sistemul de frânare anti-blocare (ABS) cu distribuție electronică a forței de frânare (EBD) se vor activa pentru a-l ajuta pe șofer să mențină autovehiculul pe carosabil și a-l asista în caz de frânare bruscă sau manevre de accelerare dificile.
Cele 6 airbaguri împreună cu cele cinci centuri de siguranță cu prindere în trei puncte sunt comandate de modulul de detectare și diagnoză (SDM), un dispozitiv interconectat cu senzorii integrați în bara de protecție din față și montantul B.