Chevrolet spera să se impună cu mai multă ușurință pe segmentul dominat de Golf și Megane. Deși nu pus accent pe varietate, Cruze începe să devină un automobil tot mai divers, fapt demonstrat și de ultimele apariții în lista dotărilor.
Interiorul primește un sistem integrat, fixat pe consola centrală, ce reunește sistemul de navigație, radioul cu CD, dispozitivele de conectivitate la iPod și USB. Nouă este și tapițeria din piele Alcantara care acoperă bordul, scaunele, bancheta și panelul ușilor. Două pachete speciale Monza și Wimbledon aduc o serie de elemente exclusive, piele perforată și 13 combinații cromatice pentru habitaclu.
Chevrolet introduce pe Cruze o nouă motorizare diesel, care corespunde versiunii de intrare în gama propulsoarelor alimentate cu motorină. Aceasta generează 125 de cai putere și emite o cantitate de 145 de grame de dioxid de carbon pe kilometru. Unitatea diesel are o cilindree de 2.0 litri și este însoțită de o cutie manuală cu cinci trepte. Potrivit constructorului american, consumul mixt este de numai 5,5 litri la o sută de kilometri parcurși.
A doua noutate introdusă pe Cruze este o cutie automată cu 6 trepte aflată în combinație cu propulsorul turbodiesel de 150 de cai putere. Aceasta se regăsește doar pe varianta de top cunoscută sub denumirea Cruze LT 2.0 AT. Până acum motorizarea era disponibilă doar cu o cutie manuală cu 5 trepte, cu ajutorul căreia se obține un demaraj de la 0 la 100 km/h în 8,7 secunde și o viteză maximă de 210 km/h.
Performanțele dinamice ale motorului de 2.0 litri realizate alături de noua transmisie nu au fost publicate. Cruze afișează acum un consum mediu de 6,7 litri la 100 km, față de 5,6 litri la 100 km, cât promite modelul cuplat la cutia manuală. Nivelul emisiilor de dioxid de carbon este de 177 g/km, mai mare cu 28 grame decât la versiunea cu transmisie manuală cu 5 trepte.
Chevrolet anunță un cost de achiziție de 22.690 de euro, cel mai ridicat din lista de prețuri, pentru versiunea Cruze LT 2.0 AT, dotată cu transmisie automată cu 6 trepte.