Chevrolet și-a îmbunătățit constant cota de piață în Europa, fapt ce demonstrează că și mărcile americane pot avea succes pe continentul nostru. Progresele la nivel financiar îi îndreptățesc pe oficialii companiei să atace și segmentul mașinilor sportive, neglijat din motive obiective.
Odată cu renașterea legendei Camaro – care cel puțin peste Ocean face deja furori, Chevrolet va putea oferi clienților europeni un vehicul sportiv pur american. Oficiali de top din cadrul companiei au confirmat lansarea modelului de performanță, care, la fel ca și în cazul modelelor actuale, va surprinde prin preț. Iconicul Camaro ar putea fi comercializat la un preț de pornire de 20.000 de euro, un cost de achiziție comparabil cu Seat Ibiza Cupra sau Fiat 500 Abarth.
Modelul va fi livrat din 2010 cu două motorizări, V6, de 304 CP, și V8, de 420 CP, transmisie manuală sau opțional automată, suspensii independente, sistemul de control al stabilității și două niveluri de echipare. Versiunea de top este echipată cu jante din aliaj ușor de 20 inch, sistem audio Boston Acoustics și tapițerie din piele.
Camaro este un coupe cu două locuri, tracțiune spate și un design care se bazează pe linia modelului original lansat în urmă cu 42 de ani. Oficialii americani au precizat că volumul mare de cereri de pe piața internă îi determină să-și concentreze momentan eforturile pentru onorarea comenzilor existente. Data lansării europene nu a fost deocamdată fixată, însă modelul sportiv nu va sosi mai devreme de primul trimestru al acestui an.